خرید تور تابستان ایران بوم گردی

“درباره‌ی اتحادیه تادا هنوز اختلاف‌نظرهایی باقی است” 

معاون فرهنگی وزارت علوم از ایجاد تغییراتی در مجموعه‌های مرتبط با “اتحادیه تادا” خبر داد و گفت: برخی اختلاف نظرهایی در خصوص این اتحادیه هنوز باقی است که تلاش می کنیم این اختلاف ها رفع شود.

دکتر غلامرضا غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: روند تشکیل “اتحادیه تادا” (تشکل‌های اسلامی دانشجویان ایران) به دلیل طولانی و مشمول مرور زمان شدن با تاخیر مواجه شده است. ضمن اینکه همزمان تغییراتی نیز در زیر مجموعه‌های این اتحادیه اتفاق افتاد و در حال حاضر برخی اعضای سابق در شورا نیستند، در نتیجه هنوز در مورد تشکیل آن به نتیجه نرسیده‌ایم.

وی در ادامه با اشاره اختلاف نظرها در خصوص تشکیل “اتحادیه تادا” ، تصریح کرد: اختلاف نظرهایی از همان ابتدای تشکیل این اتحادیه وجود داشت و هنوز هم وجود دارد اما تلاش می کنیم این اختلاف نظرها به حداقل برسد و همچنان وضعیت تشکیل اتحادیه تادا در وزارت علوم بررسی می شود.

معاون فرهنگی وزارت علوم در پایان خاطر نشان کرد: نمی توانم در خصوص زمان تشکیل “اتحادیه تادا” اظهار نظر کنم اما تلاش می کنیم این موضوع زودتر به نتیجه برسید.

به گزارش ایسنا، دکتر غفاری در آذر ماه سال گذشته در نشستی که به مناسبت تشریح فعالیت‌های فرهنگی وزارت علوم برگزار شد؛ عنوان کرده بود که برخی از اقدامات لازم برای راه اندازی اتحادیه تادا در وزارت علوم انجام شده است و بخش مهم دیگری نیز باقی مانده که در تلاش هستیم ضمن تعامل با نهاد رهبری، موارد مورد اشکال را با تفاهم و گفت و گو برطرف سازیم. در واقع اساسنامه این اتحادیه در کنار سایر اتحادیه‌های دیگر به زودی تصویب و ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا