خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نبرد «هالک ایرانی» و «ترسناک‌ترین مرد جهان»

مارتین فورد بریتانیایی که به «ترسناک‌ترین مرد جهان» معروف است قراردادی را با سازمان لهستانی KSW امضا کرده تا با سجاد غریبی (هالک ایرانی) در MMA مبارزه کند. هیچکدام از این دو سابقه حضور در مسابقات رزمی ترکیبی را ندارند.

به گزارش بی بی سی سجاد غریبی که متولد اهواز اما بزرگ شده بوشهر است در مورد سابقه ورزشی خود در گفتگو با خبرگزاری فارس گفت: ” ۹ سال است پاورلیفتینگ انجام می‌دهم؛ سال ۸۹ بعنوان قوی‌ترین مردان سراب مدال طلا کسب کردم و بعد از یکسری از همین مسابقات ماهیچه پشت پایم پاره و به تجویز پزشک ورزش‌های سنگین برایم ممنوع اعلام شد…”

وی افزود که زمانی ۱۸۰ کیلو وزن داشت اما به دلیل ورود به ورزش بوکس و فشاری که به کبدش می‌آمد وزنش را به ۱۵۵ کیلو‌گرم کاهش داد.

غریبی که بیش از ۱۸۷ هزار فالوئر در اینستاگرام دارد، در این شبکه اجتماعی عکس‌های خودش و گزارش‌هایی که در رسانه‌ها در مورد او منتشر می‌شود و همین طور عکس‌هایی را که تغییرات بدن او در طول زمان را نشان می‌دهد، به اشتراک می‌گذارد.

حدود سه ماه پیش بود که خبر نام‌نویسی این ورزشکار ۲۴ ساله برای شرکت در جنگ سوریه خبرساز شد. او به خبرگزاری فارس گفت: “من مسلمان شیعه هستم و با تمام مسلمانان شیعه که ادعای مسلمانی می‌کنند اما حاضر نیستند به کس دیگری کمک کنند مخالفم؛ من همیشه مدافع اهل بیت(ع) و کشورم خواهم ماند. برای مدافعین حرم و اعزام به سوریه نام نویسی کردم و اگر لایق باشم حتماً می‌روم و تا جایی که بتوانم از حرمین و از کشورم دفاع می‌کنم.”

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. افرين به سجاد كه از شيعه حمايت كرده و انشالله خدا كمكش ميكند در مسابقاتش برنده باشد …

    16
    7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا