خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیح حوریه دهقانشاد درباره‌ی اخراج از داشگاه آزاد “صرفاً بر اساس یک اظهارنظر”

حوریه دهقانشاد درباره اخراجش از دانشگاه آزاد گفت:  400 تن از دانشجویانم خطاب به آقای دکتر ولایتی و آقای طهرانچی و سایر مسوولان دانشگاه نامه‌ نوشتند و خواستند که مسوولان پاسخی در این خصوص ارایه دهند. همزمان با این نامه، خودم هم پیگیر ماجرا بودم که در نهایت گفتند تعدادی از دانشجویان آمده‌اند و یک سری اتهامات نخ‌نما شده سیاسی به من وصل کرده‌اند که البته هیچ مستنداتی برای این اتهاماتشان ندادند.

حوریه دهقان‌شاد، استاد دانکشده ارتباطات واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد که سابقه 21 سال استادی این دانشکده را دارد با شروع ترم اول تحصیلی در پاییز امسال از تدریس تعلیق شده است. او درباره چگونگی‌ این اتفاق به اعتمادآنلاین گفت: ابتدای ترم به من درس ارائه شد ولی بعدا این درس را از روی سایت دانشگاه برداشتند. زمانی که علت را پیگیری کردم به من گفتند تعلیق شده‌ام. وقتی پرسیدم که دلیل این تعلیق چیست به من گفتند دستور از بالاست. حتی در این خصوص هیچ کاغذ و دستوری به من داده نشد. همچنین پایان‌نامه‌هایی را که قرار بود با دانشجویان بگذارنم از من گرفتند و حقوق من را هم قطع کردند.

این استاد ارتباطات ادامه داد: حدود 400 تن از دانشجویانم خطاب به آقای دکتر ولایتی و آقای طهرانچی و سایر مسئولان دانشگاه نامه‌ای نوشتند و خواستند که مسئولان پاسخی در این خصوص ارایه دهند. همزمان با این نامه، خودم نیز پیگیر ماجرا بودم که در نهایت گفتند تعدادی از دانشجویان آمده‌اند و یک سری اتهامات نخ‌نما شده سیاسی به من وصل کرده‌اند که البته هیچ مستنداتی برای این اتهاماتشان نداده‌اند.

وی افزود: بعد از اینکه هیچ پاسخی به من داده نشد، در یک هیات انتظامات من را خواستند و حکم به من ابلاغ شد ولی هنوز به من داده نشده است. مشخص نیست که این حکم دقیقا چه خواهد بود و فعلا من را در یک وضعیت بی‌خبری نگه داشته‌اند اما شنیده‌ها حاکی از آن است که حکم اخراج من زده شده است.

دهقان‌شاد در پاسخ به این پرسش اعتمادآنلاین که آیا هیچ مدرکی درباره تعلیق و اخراج به شما ارایه شده یا نه تاکید کرد: هیچ مدرکی به ارایه نشده است و صرفا بر اساس یک اظهارنظر این اتفاق رخ داده و معاونت آموزشی و هیات علمی دانشگاه و واحد گزینش این طور توضیح دادند که من تعلیق شده‌ام. البته من خودم این موضوع را پیگیری کردم و گرنه هیچ توضیحاتی از پیش به من درباره این مساله داده نشد و هیچ موضوعی به من نگفتند و فقط گفتند تعلیق شدم. بر همین اساس حقوق من قطع شد که این قطع شدن حقوق را باید به معنای قطع همکاری دانست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا