خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پالتو پوست روباه ساره بیات دردسر شد

انتشار گسترده‌ی عکسی از «ساره بیات» ‏بازیگر زن سینما، با پالتویی که گفته می‌شود با پوست روباه برای تبلیغ این نوع پالتوهاست، با واکنش کاربرانی در فضای مجازی مواجه شده است، در حالی که هنوز مشخص نیست آیا واقعت دارد یا خیر.

به گزارش انصاف نیوز، چند تا از مهمترین توییت‌ها در این باره در پی می‌آید:

ناصر کرمی در توییتر نوشت: پالتو پوست روباه تبلیغ شده توسط سلبریتی سینمایی خانم ساره بیات. همین را کم داشتیم. راه بیفتند توی بیابان و پوست گرگ و روباه و شغال را بکنند برای نوکیسگانی که نمیدانند سالهاست این خزعبلات دیگر از مد افتاده است.

مهدی خرمدل در پاسخ به ناصر کرمی نوشت: 1- عکس #ساره_بیات 1395 منتشر شده و شما تازه دیدید 2- با عکس نمی‌توان تشخیص داد پالتو پوست طبیعی است 3- عکس، تبلیغ برند یا فروشگاه نیست و یک پرتره از بازیگر با گریم و لباس استودیو است 4- اگر یک کانال عکس ناصر کرمی را برای تبلیغ فروش کراوات استفاده کرد، عکس شما برای تبلیغ بوده؟!

کرمی در توضیحی در این باره نوشت: فروشنده این پوستها یک کانال تلگرامی دارد. عکس را همان جا دیدم. پایین و بالایش تبلیغات فروشنده هست و اشاره به طبیعی و اریژینال بودن آن. توی کانال خودم اصل تبلیغ را گذاشتم. دوستانی گفتند تبلیغ شده است برایشان. به ناچار عکس را کراپ کردم.

زهرا کشوری هم در رشته توییتی نوشت:

«بلیغ پالتو پوست روباه توسط #ساره_بیات به واکنش های تند بسیاری از سوی حامیان حیوانات منجر شده. خیلیا نمیدونن بیات بیش از یک ساله #سفیرصنایع_دستی شده! طبیعی هم ندونن. چون هیچ کاری نمیکنه. انتخاب کنندگان امیدوار بودند لااقل تو یه مراسم جهانی لباس سنتی بپوشه! که البته نپوشید

انتخاب سفیرصنایع دستی پیشنهاد من بود به #پویامحمودیان مدیرکل سابق صادرات صنایع دستی و معاون حال حاضر. توی دو صفحه A4نوشتم چرا باید کسی رو انتخاب کنیم که کار را بشناسد حتی اگر پایش به جشنواره های جهانی باز نشود. سه هنرمند بودن که مستقیم با صنایع دستی ارتباط داشتن

۲ تا از آنها ۱ ایراد بزرگ داشتن،دور از رسانه و مردم گریز بودن.خب موضوع مهم بود.کسی که پای کار باشد و زحمت بکشد.ماند یکی که بواسطه شوهرش باصنایع دستی ارتباط مستقیم داشت. به همراه همسربرای تجاری سازی صنایع دستی اصفهان تلاش میکرد. مشکلاتشان را میشناخت. بازیگر جشنواره های جهانی نیست اما رسانه ای بود.

برنامه ی خوبی برای حمایت از زنان سوزن دوز بلوچ داشت. ایده داشت امارد شد. غیر مستقیم شنیدم که گفته بودن دماغش عملی است! تاجایی که میدونم انتخاب #ساره_بیات انتخاب رییس وقت #میراث فرهنگی بود بدون اطلاع معاون صنایع دستی. پیشنهاددهندگان دنبال بیات یا لیلاحاتمی بودن.

روی پوشیدن لباس سنتی توی جشنواره های خارجی حساب کرده بودن. اگر موضوع فقط لباس پوشیدن بود که اسپانسرها میتوانستند لباس را تهیه کنند و بازیگرها در مجامع جهانی بپوشند.ولی مگر چقدر تاثیر داشت. دو بازیگر مطرح که متاسفانه رسانه ای نیستن

تا جایی هم که من می دونم ارتباط مردمی خوبی هم ندارند. ولی خب ساره بیات انتخاب شد و لوح تقدیر هم گرفت. ان پیشنهادی هم که من داده بودم بی اسم و ادعا پای کار ایستاده و هر وقت ازش می خواهند، حمایت کند، حمایت می کند. بی چشمداشت و بی ادعا! منم پشت دستمو داغ کردم!

حالاسفیر صنایع دستی ما نه تنها لباس سنتی با سوزن دوزی های زنان بلوچ را در مجامع جهانی نمیپوشد که پالتو پوست روباه تبلیغ میکند.خب شد که سفیر #محیطزیست نشد! هر چند تقصیر ساره بیات نیست که به عنوان سفیر صنایع دستی انتخاب شده، تقصیرماست که نمیدانیم از انتخاب هایمان چه می خواهیم

درنهایت من نمی دانم این پالتو پوست روی تن ساره بیات روباه واقعی ست یا مصنوعی! ولی با توجه به جایگاه و تاثیرگذاری و تبلیغ پالتو پوست حیوانی، پوشیدنش اشتباه بزرگی ست. چه واقعی چه مصنوعی پیام تلخش را می رساند! نه اینکه #سفیرصنایع_دستی هم باشد!»

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا