خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دوپینگ سرخیو راموس مثبت اعلام می‌شود؟!

فوتبال لیکس از مثبت بودن آزمایش دوپینگ سرخیو راموس بعد از دیدار این تیم با یوونتوس خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اشپیگل سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید بار دیگر در صدر اخبار رسانه‌ها قرار گرفت. به نظر می‌رسد که این بازیکن دو بار قوانین ضد دوپینگ یوفا را زیر پا گذاشته است.

به نظر می‌رسد یوفا از این اتفاق باخبر بوده و بر دوپینگ سرخیو راموس سرپوش گذاشته است.

بعد از دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2017 بین رئال مادرید و یوونتوس که با برد 4 بر یک مادریدی‌ها به پایان رسید، آزمایش دوپینگ راموس مثبت اعلام شد.

همچنین یک مورد دیگر هم در این رقابت‌ها وجود داشت که بار دیگر آزمایش دوپینگ سرخیو راموس در آن مثبت اعلام شده است اما یوفا نخواسته این موضوع فاش شود.


باشگاه رئال‌مادرید با انتشار بیانیه‌ای شایعات منتشر شده درباره راموس را رد کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ امشب شایعاتی درباره سرخیو راموس و زیر پا گذاشتن قوانین ضد دوپینگ توسط او منتشر شد که تعجب اهالی فوتبال را در پی داشت. این ادعا در رسانه‌هایی نظیر اشپیگل و فوتبال لیکس مطرح شده بود. در همین رابطه باشگاه رئال‌مادرید خیلی زود نسبت به این شایعه مطرح شده واکنش نشان داد و نوشت: سرخیو راموس هرگز، هیچ قانونِ مربوط به ضد دوپینگ را نقض نکرده است، یوفا در زمان مشخص، از ما اطلاعاتی را درخواست کرد و به طور معمول همانند پرونده های مشابه، بعد از صحت سنجی توسط کارشناسان خود و کارشناسان آژانس جهانی ضد دوپینگ [AMA]، این موضوع را مختومه اعلام کرده است. در مورد مابقی محتواهای منتشر شده در روزنامه یادشده، باشگاه به دلیل شواهد بی اساس ادعاها، پاسخی رسمی نخواهد داد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا