خرید تور تابستان ایران بوم گردی

با چه بودجه‌ای می‌توان در مرکز شهر تهران خانه خرید؟

اقتصاد آنلاین نوشت: در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های مناطق مرکز تهران خواهیم‌ پرداخت.

تهران کلان‌شهری بزرگ است و متقاضیان خرید مسکن، انتخاب‌های زیاد و متنوعی برای خرید پیش روی خود دارند که می‌توانند بر اساس اولویت‌های خود درباره مناطق مختلف تصمیم‌گیری کنند.

در این میان مناطق مرکزی به سبب امکانات و دسترسی عالی‌ای که دارند، ممکن است کمی قیمت‌های بالاتری نیز داشته باشند. اما با کمی جست‌وجو حتما ملک‌هایی مناسب پیدا خواهید کرد.

در ادامه‌ این گزارش به بررسی قیمت واحدهای آپارتمانی در مناطق مرکزی شهر تهران اعم از امیرآباد، بلوار کشاورز، یوسف آباد، میدان انقلاب و ولیعصر خواهیم‌ پرداخت‌.

امیرآباد یکی از محله‌های مرکز تهران به حساب می‌آید. یک واحد ۱۱۶ متری نوساز و ۲ خوابه در این محله، ۶میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان ارزش دارد. برای خرید آپارتمانی با متراژ ۸۵ متر و نوساز که دارای ۲ خواب است نیز لازم است ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بودجه داشته‌باشید‌.

یوسف آباد نیز از دیگر مناطق مشهور مرکز تهران است. واحدی ۷ ساله و ۲ خوابه و ۱۱۵ متری در این منطقه، ۶ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان قیمت خورده است. همچنین برای خرید آپارتمانی ۲ ساله و ۷۰ متری دارای ۲ خواب در انقلاب نیز باید ۳ میلیارد و ۴۵ میلیون تومان هزینه کرد.

در بلوار کشاورز واحدی ۱۱ ساله، ۶۷ متری و ۲خوابه، ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان ارزش دارد.خرید واحد ۲۵ ساله دیگری در این منطقه با متراژ ۶۴ متر و ۲ خواب، ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بودجه لازم دارد.

واحدی نوساز و ۱۱۱ متری با ۳ خواب نیز در همین منطقه ۵ میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان ارزش دارد.

در میدان ولیعصر نیز برای خرید یک واحد آپارتمان نوساز ۱۱۲ متری و دارای ۳ خواب به سرمایه‌ای معادل ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان نیاز است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا