خرید تور تابستان ایران بوم گردی

“سپاه وظیفه‌ی خود می‌داند در اموری که بر زمین مانده وارد شود”

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: سپاه وظیفه و تکلیف خویش می‌داند در اموری که زمین مانده وارد شود و به مردم خدمت کند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، سردار سرتیپ علی فدوی پیش از ظهر امروز (شنبه) در جمع پرشور بسیجیان شهرستان اردستان در ورزشگاه 17 شهریور، اظهار کرد: در چهل سال گذشته به برکت انقلاب اسلامی جلوه‌های زیبایی را شاهد بودیم. یکی از زیبایی‌هایی که در این چند سال جلوه خاص و بیرونی داشته، بسیج و بسیجی بوده است.

وی افزود: چهل سال است به صورت مداوم بسیجی و بسیجیان و همه دلدادگانی که دل در راه انقلاب اسلامی پا نهادند توانستند کاری کنند که بسیج و بسیجی باعث افتخار شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با اشاره به اینکه سخت‌ترین کار عالم این است که پای جان در میان باشد، اضافه کرد: در همه این سال‌های طولانی موانعی وجود داشت که بسیجی‌ها باید جان خود را در طبق اخلاص می‌گذاشتند تا آن هدف به سرانجام برسد.

فدوی با بیان اینکه در این چهل سال انقلاب بسیج و بسیجی در همه صحنه‌ها حضور داشته است، گفت: در طول این سال‌های طولانی بزرگ‌ترین دشمنی که می‌توانست با این کشور و انقلاب انجام شود توسط شیطان بزرگ و همه کسانی که دشمنی با این نظام داشتند صورت دادند. اما نتیجه چه شد؟ آیا ما مثل قبل ضعیف هستیم یا میزان دشمنی‌هایی که آنان کردند و انتظار اثرگذاری را داشتند نتیجه داد؟

خاطرنشان کرد: به غیر از زمان پیامبر اکرم و ائمه معصومین هیچ دشمنی به میزان دشمنی که با انقلاب اسلامی شده با کسی نشده است که همه این دشمنی‌ها با شکست مواجه شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بیش از 200 هزار شهید در طول انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و شرارت‌هایی که بعد از جنگ انجام دادند برای کشور هزینه شد ولی دشمن نتوانست کاری از پیش ببرد. علت آن تحقق وعده خداوند است. وعده‌هایی که خداوند در قرآن داده است و برای آن شرط گذاشته که در طول این چهل سال این شرط‌ها را مردم و شهدا و بسیجیان به سرانجام رساندند.

فدوی با اشاره به مشخصات یک بسیجی، گفت: بسیجی هم به عنوان عامه مردم که در وجودش روحیه بسیجی دارد و هم کسانی که مفتخر به لباس بسیجی هستند دارای یک خصلت‌هایی است. خدمتگزاری در طول این چهل سال یکی از ویژگی‌های بارز بسیج و بسیجی بوده است.

وی گفت: کسانی که سال‌های بعد از انقلاب به دنیا آمدند و شهدا و جنگ تحمیلی و انقلاب را ندیدند همان کاری را می‌کنند که جوانان زمان جنگ تحمیلی انجام دادند. این یعنی انقلاب اسلامی زنده است و در دل و جان مردم جا دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: در گذشته باید در کشور با دشمنان می‌جنگیدیم که به فرموده حضرت علی(ع) مایه ذلت ما بود، ولی طی سال‌های اخیر در خانه خودمان نمی‌جنگیم که مایه عزت ما است. شهدای جدید همان راهی را می‌روند که شهدای قدیم انجام می‌دهند و به تکلیف الهی خود عمل می‌کنند.

فدوی با بیان اینکه کشور نمی‌تواند با روالی که غربی‌ها می‌خواهند موفق شود تأکید کرد: نمی‌شود کشوری که دارای نخبه‌ترین مردم عالم است و سخت‌ترین کارهای دنیا را در چهل سال اخیر انجام داده و به موفقیت رسیده به فلاکت بیفتد و کشورهای دیگر بیایند و برایش برنامه بدهند! کسانی که باید برای مردم کار کنند شعار ندهند که نداریم و نمی‌شود کار کرد.

وی تأکید کرد: راهی جز مسیری که امتحان کردیم و به موفقیت رسیدیم و نتیجه گرفتیم وجود ندارد. سپاه و بسیج مانند گذشته تکلیف خویش می‌دانند در اموری که زمین مانده وارد شوند و به مردم خدمت کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا