خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یک وعده غذای معمولی برای 5 روز!

به گزارش روابط عمومی گروه نمایش، حسام افسری نویسنده و کارگردان نمایش «یک وعده غذای معمولی (مکث)»، این اثر را با مضمونی متفاوت برای 5 نوبت اجرا آماده کرده و این اثر را از روز 26 آبان ماه با فاصله یک هفته از هر اجرا به روی صحنه می‌برد.

افسری در رابطه با موضوع این اثر عنوان نمود: «این نمایش با 5 اجرای محدود، در فواصل یک‌هفته‌ای (شنبه هر هفته) ساعت 17، با چهار بازیگر آماده‌شده. دلیل این فاصله‌گذاری اجرایی، تمرکز حضور تماشاگر برای مواجهه ارزشمندتر و کانونی‌تر با “نفس چیزی که می‌خواهیم (شاید برای اولین بار!) این‌گونه بگوییم”، با نگاهی متاملانه و عمیق‌تر است.»

وی در رابطه با موضوع و فضای این اجرا گفت: «شاید مخاطب این اثر در مواجهه‌اش با نمایش کمی جا بخورد! زیرا رفتن به سراغ چنین داستانی کمی خطرپذیر است. موضوع کلی این نمایش حول شخصیتی می‌گذرد که تصورش نسبت به افراد و پیرامونش به‌قدری متفاوت می‌شود که دست به جنایاتی (حداقل آن چیزی که ما به آن جنایت می‌گوییم) می‌زند. فعلاً نمی‌توانم قصه را باز کنم اما … به اتفاقی فکر کنید که برای چیزهایی که می‌خوریم می‌افتد! شاید این همان اتفاقی باشد در جامعه ما رخ می‌دهد.»

او در پایان گفت: «امیدوارم مخاطب «یک وعده غذای معمولی (مکث)» بدون استفاده و توجه به تبلیغات باب این روزها برای جذب تماشاگر، تنها برای دیدن خود اثر با مکثی درست به سراغ ما بیاید. در این صورت، ما در این 5 اجرای شنبه‌ها با تعامل غریبی روبه‌رو خواهد شد.»

بازیگران این نمایش (به ترتیب ورود به صحنه) متین نجاتی، صدرا صابر، مبینا امین دهقان، نورا حسینی هستند و مدیر تولید: رزیتا اسکوئی، دستیار کارگردان: فرامرز احمدی، منشی صحنه: مریم اسکوئی، چهره‌پرداز: شیما شامی، طراح پوستر: علیرضا سعیدی، طراح نور: ایمان نظری و روابط عمومی: مجتبی کاظمی، دیگر عوامل این نمایش می‌باشند.

اطلاعات بیشتر برای علاقه‌مندانی که قصد تهیه بلیت این نمایش را دارند در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا