خرید تور تابستان ایران بوم گردی

روایت محصولی از علت شکست اصولگرایان در انتخابات

صادق محصولی، وزیر کشور دولت احمدی‌نژاد می‌گوید: ما باید با عمل خود به مردم نشان دهیم دنبال خدمت هستیم. علت شکست‌های اصولگرایان این بوده که نتوانستند در عمل نشان بدهند که به دنبال خدمت هستند و اگر در گذشته لیستی داده شد که موافق و مخالف برجام در کنار هم بود این لیست قطعاً مورد شبهه و تشکیک مردم قرار می گیرد. اگر یک تشکیلاتی درست کنیم به اسم وحدت، ولی هدف‌مان این باشد به جای رعایت اصول و شاخص ها و ارزش‌ها، به توصیه های این و آن عمل کنیم مانند گذشته نتیجه لازم گرفته نخواهد شد.

به گزارش ایسنا محصولی در گردهمایی مسئولان جبهه پایداری با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس اظهار کرد: ما باید از حالا به دنبال افراد اصلح باشیم و ترغیب و تشویق کنیم که آنها در انتخابات حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه ما نگران هستیم ولی ناامید نیستیم، گفت: افق آینده افق روشنی است به شرطی که اولاً ما در مسیر ولایت باشیم و ثانیاً با حضور در صحنه مجاهدت کنیم. ترکیب این دو به علاوه توسل به اهل بیت (ع) قطعاً نتیجه بخش خواهد بود.

قائم مقام جبهه پایداری ادامه داد: امروز ما در شرایطی هستیم که متأسفانه اشباع ناکارآمدی دولت را شاهد هستیم اما نگاه خوشبینانه این است که توانایی دولت در همین حد است که منبعث از نگاه لیبرالی مدیران دولت فعلی به موضوع مدیریت است.

این عضو شورای مرکزی جبهه پایداری معتقد است: در دولت افرادی هستند که مسئولیت را به منزله موقعیتی برای خدمت به مردم و حفظ و بسط اسلام نمی‌دانند؛ نگاه از روی ضعف به غرب و نگاه به دست بیگانه از نمودهای همین تفکر است.

وزیر اسبق کشور با اشاره به تغییر سه باره شهردار تهران در عرض یک و نیم سال گذشته گفت: اصلاح طلبان بهانه می‌آورند که نظارت استصوابی مانع ورود نخبگان جریان ما به مجلس شده است، در حالی که در شورای شهر که نظارت استصوابی وجود ندارد، هیچ پاسخی برای عملکردشان ندارند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: دولتی که با شعار شفافیت سر کار آمده الان ماه هاست که سخنگو ندارد.

قائم مقام جبهه پایداری هم‌چنین نسبت به مواردی که تناقض شعار و عمل در دولت می‌دانست انتقاد و ابراز عقیده کرد: کسانی که خوش بینانه نگاه نمی‌کنند، می‌گویند این نحوه مدیریت تعمدی است و می‌خواهند نظام را ناکارآمد جلوه داده و به لبه پرتگاه ببرند و بگویند اگر با آمریکا مذاکره نکنید چنین می‌شود و چنان می‌شود. البته ما خوشبینانه نگاه می‌کنیم، می‌گوییم اگر توان شما محدود است اشکالی ندارد، لااقل جهت‌گیری و گفتمان خودتان را درست کنید تصمیم گیری ها را با مسیر امام (ره) و مطابق سوگندی که برای خدمت به مردم و حفظ انقلاب و استقلال کشور داشتید منطبق کنید به جوانان و دانشمندان کشور و ظرفیت های داخلی اعتماد کنید و اقتصاد مقاومتی مورد تأکید رهبری عزیز را پیگیری کنید.

وزیر اسبق کشور با اشاره به روی دیگر سکه، و وضعیت بین‌المللی جمهوری اسلامی در منطقه و جهان تصریح کرد: البته امروز نظام ما در اوج قدرت هست و هیچ وقت در طول چهل سال گذشته در چنین شرایطی قدرتمند نبوده ایم. همه اینها به لطف استقامت مردم و تلاش‌ها و مجاهدت دلسوزان نظام و در رأس آنها امام و رهبری و خون شهدا بوده است. این وعده الهی است که اگر در راه خدا تلاش کنید خداوند راه درست و راه پیروزی را به شما نشان خواهد داد همانگونه که در طول این ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب اینگونه بوده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا