خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ثبت‌نام کارت سوخت از فردا در سامانه خدمات دولت آغاز می‌شود

ثبت‌نام مالکان خودرو ‌و موتورسیکلت فاقد کارت سوخت از فردا ساعت ۸ صبح به‌صورت الکترونیکی در سامانه خدمات دولت همراه و اپلیکیشن خدمات دولت آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد ثبت نام مالکان خودرو ‌و موتورسیکلت فاقد کارت سوخت از فردا ساعت ۸ به‌صورت الکترونیکی در سامانه خدمات دولت همراه به نشانیwww.mob.gov.ir و اپلیکیشن خدمات دولت همراه، با نصب آن در گوشی‌های هوشمند تلفن همراه در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

در این اطلاعیه آمده است: ورود به سامانه‌های اینترنتی براساس آخرین رقم شماره سمت راست تلفن همراه مالکان خودرو، انجام و از فردا با شماره 99 آغاز می‌شود. در هیچ یک از مراحل ثبت نام چه به‌صورت حضوری در دفاتر پلیس +۱۰ و چه به‌صورت اینترنتی، نیازی به ارایه رمزهای کارت‌های بانکی نیست.

بر اساس این گزارش، این شرکت پیش از این، از قطعی شدن بازگشت کارت سوخت خبر داده و ضرب‌الاجل 21 روزه‌ای را از سوم تا 24 آذرماه برای ثبت‌نام کارت سوخت المثنی برای مالکانی که فاقد کارت کارت سوخت هستندتعیین کرده بود.

روش‌های ثبت نام کارت سوخت

به‌طور کلی سه روش را برای ثبت‌نام کارت سوخت المثنی معرفی شده است؛ روش نخست ثبت نام مالکان خودرو یا موتور سیکلت فاقد کارت سوخت با مراجعه حضوری به دفاتر پلیس+۱۰ بود که از شنبه ۳ آذرماه با ارائه مدارک لازم طبق ضوابط جاری آغاز شد.

روش دوم مراجعه به سامانه خدمات دولت همراه به نشانی (www.mob.gov.ir ) و ورود به گزینه درخواست کارت سوخت‌المثنی و ثبت اطلاعات است که  این سامانه از ۵ آذرماه در دسترس عموم قرار می‌گیرد و ثبت اطلاعات در این سامانه رایگان است.

روش سوم نیز دریافت و نصب رایگان اپلیکیشن خدمات دولت همراه و ورود به گزینه درخواست کارت سوخت المثنی از فرداست.

نسخه های Android و IOS  این اپلیکیشن از چهار منبع قابل دریافت است:

·سامانه خدمات همراه دولت (mob.gov.ir)
· ایران اپس(iranapps.ir)
· کافه بازار (cafebazaar.ir)
· اپ استور (appstore.ir)

بر اساس این گزارش، خودروهای نو شماره، دارای کارت سوخت بوده و کافی است مالکان آن‌ها برای دریافت کارت سوخت خود به دفاتر پست مراجعه کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا