خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گزارش استاندار کرمانشاه از آخرین وضعیت استان پس از زلزله دیشب

‌استاندار کرمانشاه گفت: واحدهای مسکونی شهری و روستایی در حال ساخت و یا ساخته شده توسط بنیاد مسکن، در زلزله دیشب کرمانشاه مقاومت مطلوبی از خود نشان‌ داده و آسیب جدی ندیدند.

‌به گزارش ایسنا‌، هوشنگ بازوند در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان که با حضور نجار رییس سازمان مدیریت بحران کشور در فرمانداری قصرشیرین برگزار شد، با بیان اینکه با لطف خداوند و هوشیاری مردم، زلزله ۶.۴ریشتری شب گذشته خسارت جانی نداشت، اظهار کرد: مردم استان کرمانشاه طی یکسال گذشته تجارب خوبی برای سازگاری و مقابله با زلزله کسب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در زمینه آب، برق و مخابرات با مشکل خاصی در مناطق زلزله‌زده روبرو نیستیم، گفت: در برخی روستاها که بصورت موردی مشکلاتی در تأمین آب شرب وجود دارد، با اعزام 20 دستگاه تانکر آب، عملیات آبرسانی در حال انجام است.

بازوند افزود: اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی هم به مقدار لازم تدارک دیده شده و از این بابت مشکلی نداریم.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش شرکت گاز، قطعی گاز در مناطق زلزله‌زده برای مدت کوتاهی و کمتر از یک ساعت بود که این اقدام نیز بخاطر رعایت مسائل ایمنی مردم انجام‌ شد.

استاندار کرمانشاه گفت: طبق گزارش جهاد کشاورزی، اکثر جایگاه های دامی در زلزله شب گذشته از آسیب در امان بودند و تلفات دامی در کل مناطق زلزله‌زده تنها به کمتر از ۳۰ راس دام سبک محدود شد.

وی همچنین با بیان اینکه دولت و مدیریت بحران تعطیلی ندارد، گفت: مدیران باید در روزهای تعطیل نیز آمادگی لازم را برای مقابله با شرایط خاص و حوادث غیرمترقبه داشته باشند.

بازوند در پایان گفت: از نیروهای نظامی و انتظامی اعم از ارتش، سپاه، بسیج، ناجا، مرزبانی و‌ … تقدیر می کنم که همچون زلزله سال گذشته بلافاصله به میدان آمدند و در کنار مردم بوده و در آرامش روحی روانی مردم موثر بودند.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا