خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سخنگوی سپاه پاسداران: در 18ساعت اقتدار نیروهای مسلح را به رخ آمریکا کشیدیم

سخنگوی سپاه پاسداران می‌گوید: صحنه دستگیری تفنگداران آمریکایی یک کار شوخی نبود، آمریکایی‌هایی که با ناوهای هواپیمابر و شناورهای جنگی و غرق در تسلیحات بودند، اما در پیش فرزندان ما زانو زدند و گریه کردند و در 18 ساعت قدرت و اقتدار نیروهای مسلح را به رخ آمریکا کشیدیم.

به گزارش سپاه نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه شامگاه دوشنبه در کنگره شهدای بادرود اظهار کرد: در کنگره شهدا ویژگی‌های شهدای دوران مقدس و نقش تأثیر شهدا در ترسیم آینده کشور انقلاب و مذهب بیان می‌شود.

سخنگوی سپاه گفت: وظیفه‌ داریم در مقابل شهدا که جان خود را تقدیم انقلاب کرده‌اند، ادای دین کنیم.

وی بیان کرد: هدف و فلسفه کنگره شهدا رساندن پیام شهدا و یادآوری مجاهدت‌های آنان است، شهدا راهی را برای ما ترسیم کردند که باید آن را بپیماییم و در روز محشر شرمنده آنها نباشیم.

سردار شریف خاطرنشان کرد: امروز کسانی که انقلاب را شاهد بوده و دولت شاهنشاهی را درک کرده‌اند به ‌خوبی می‌توانند ببینند که آمریکا با ایران چه رفتاری داشته، رفتار آن روز آمریکا دقیقاً برخوردهای تحقیرآمیزی امروز این کشور با آل سعود است، دشمن از فاصله نسلی ما حداکثر سوءاستفاده را می‌کند و می‌خواهد دولت شاهنشاهی و پهلوی را برای جوانان یک دولت پیش رو و رو به‌ سوی دروازه‌های تمدن معرفی کند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: این‌ یک حرف خنده‌داری است، دقیقاً در زمان شاه به روایتی 80 هزار و به روایتی 130 هزار مستشار آمریکایی بر همه شئون ایران از جمله دفاعی، نظامی، امنیتی، کشاورزی، اقتصادی و حمل‌ و نقل حاکم بودند و ایرانی‌ها محلی از اعراب نداشتند.

وی تصریح کرد: دوران سیاه و استبدادی را در دوران شاه دیدیم، اما امروز دشمن با استفاده از فضای رسانه‌ای کشور را در وضعیت سیاه و غیرقابل ‌تحمل برای مردم ترسیم می‌کند اما بدانید جمهوری اسلامی ایران با پیشرفت استقلال به قدرت غیر قابل‌ انکار در دنیا به سرآمد است.

سردار شریف با اشاره به این‌ که 200 هزار شهید برای استقلال اقتدار و رسیدن به نقطه آزادی تقدیم آرمان انقلاب کردیم، اظهار داشت: امام (ره) مردم را از زیر بار سلطه آمریکا و غرب رهایی بخشید، ملت ما ملت آزاده و مقتدری است، امروز دوست و دشمن به عظمت انقلاب اعتراف دارند.

سخنگوی سپاه اظهار کرد: مردم و جوانان باید بدانند که از گردنه‌های صعب‌العبور عبور کرده و راه خود را استمرار داده‌ایم و با چه دشمنان دست‌ و پنجه نرم کرده‌ایم، ملت ایران به پا خواسته با ایمان و معنویت منحصر به‌ فرد در برابر دشمن زمان ایستاده است.

وی با بیان این‌که امروز مزار شهدای گمنام و نامدار دفاع مقدس محل زیارت ملت ماست و احساس آرامش روحی می‌کنیم و آن‌ها را واسطه فیض قرار می‌دهیم، اظهار داشت: رزمندگان دوران دفاع مقدس با اعتقاد عمیق و راسخ در برابر دشمن ایستادند.

سردار شریف ادامه داد: بر اساس محاسبات مادی و ریاضی، با عدم آمادگی رزمندگان و لشکر منظم دشمن، پول‌ قارون‌های منطقه و پشتیبانی کشورهای غرب هیچ‌گاه نباید پیروز می‌شدیم، اما در محاسبه امام امت و رزمندگان و با استقامت و با اتکا به نیروی درون و باور عمیق به اسلام پیروز شدیم.

سخنگوی سپاه ادامه داد: خانواده‌های شهدا حق زیادی بر گردن مسؤولان دارند و باید همواره قدردان خانواده‌های شهدا باشیم، استحکام نظام جمهوری اسلامی  ثمره خون شهدا و ایستادگی ملت است و دستاوردی نیست که با این تحریم‌ها و تهدیدها خدشه‌دار شود چراکه از گردنه‌های صعب‌العبور گذاشته‌ایم.

وی تصریح کرد: پایان دفاع مقدس شروع اقتدار نظامی و دفاعی کشور ایران بود؛ امروز به لطف خداوند و به برکت ولایت و شهدا به قدرت دفاعی و نظامی رسیده‌ایم که می‌توانیم از منافع کشور، جغرافیای کشور و از حامیان انقلاب اسلامی به بهترین نحو ممکن دفاع کنیم.

سردار شریف اظهار داشت: صحنه دستگیری تفنگداران آمریکایی یک کار شوخی نبود، آمریکایی‌هایی که با ناوهای هواپیمابر و شناورهای جنگی و غرق در تسلیحات بودند، اما در پیش فرزندان ما زانو زدند و گریه کردند و در 18 ساعت قدرت و اقتدار نیروهای مسلح را به رخ آمریکایی‌ها کشیدیم.

سخنگوی سپاه با اشاره به این‌که آمریکا باید قدرت و عظمت انقلاب را به رسمیت بشناسد و بداند روزی در مقابل ایران زانو خواهد زد، تصریح کرد: جوانان بدانید هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد مردم و مسؤولان با قدرت و صلابت از گردنه‌های تحریم‌های اقتصادی خواهند گذشت.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه دفاعی به اوج اقتدار رسیده‌ایم و با تدبیر و حمایت و حضور بسیجیان متخصص از این گردنه تحریم اقتصادی هم عبور خواهیم کرد و با هدف قراردادن اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری ( مد ظله ) صاحب اقتصاد پایداری در دنیا خواهیم شد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان اظهار داشت: امروز با اخلاص بسیجیان و با اراده ملت ایران جلوی سوءاستفاده ها را خواهیم گرفت و به فضل الهی آرمان شهدا را ادامه می‌دهیم و در رکاب ولایت مسیر سربلندی را خواهیم پیمود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا