خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دومین حقوق معوقه کارگران نیشکر هفت تپه پرداخت شد

فرماندار شوش گفت: دومین حقوق معوقه کارگران نیشکر هفت تپه روز دوشنبه به حساب آنها واریز شد.

عدنان غزی در گفت و گو با ایرنا افزود: پنجشنبه هفته گذشته نیز یک ماه از حقوق معوقه کارگران نیشکر هفت تپه پرداخت شده بود.

وی با بیان اینکه مشکل بیمه کارگران هفت تپه نیز رفع شده است، اظهار داشت: امید است کارگران برای جلوگیری از آسیب رسیدن به کارخانه سر کار خود برگردند.

فرماندار شوش با بیان اینکه از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات کارگران دریغ نمی شود، افزود: کارگران به فکر کارخانه باشند چراکه اولین کسی که در این وضعیت متضرر می شود خود آنها هستند.

وی با بیان اینکه 750 هزار تن نیشکر باید برای تهیه شکر به کارخانه برود از کارگران خواست در اورهال کارخانه و جمع آوری محصول نیشکر تولیدی همکاری کنند.

غزی افزود: 22 روز از آغاز زمان برداشت نیشکر می گذرد که با گذشت زمان و نزدیک شدن به روزهای سرد میزان تولید افت زیادی پیدا می کند و در نتیجه پرداخت حقوق کارگران نیز با مشکل مواجه می شود.

دادستان عمومی و انقلاب شوش نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه از وضعیت مدیریت نیشکر هفت تپه راضی نیستیم، گفت: تحقق تمام مطالبات کارگران را به عنوان مدعی العموم در برنامه دارم.

مصطفی نظری افزود: انتظار می رود نمایندگان کارگری و همچنین کارگران هفت تپه به احترام شهروندان و برای حفظ آرامش و امنیت آنها از برگزاری تجمع درون شهر خودداری کنند چراکه این تجمعات زمینه سوء استفاده بیگانگان را فراهم می کند.

وی اظهار داشت: کارگران به فکر اورهال و شروع تولید شکر در کارخانه باشند و چنانچه اعتراضی داشتند موضوع را از درون شرکت دنبال کنند تا ما بتوانیم از خواسته های صنفی آنها دفاع کنیم.

بر اساس این گزارش کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه چهار ماه حقوق معوقه داشتند که روز پنجشنبه هفته گذشته یک ماه و امروز نیز حقوق ماه دوم آنها پرداخت شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا