خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اجاره آپارتمان از شرق تا غرب تهران با کیلید آسان‌تر است

رپورتاژآگهی کیلید

با توجه به اینکه در سال‌هایی اخیر قیمت مسکن افزایش چشمگیری را داشته است بسیاری از متقاضیان خرید مسکن به دلیل عدم برخورداری از بودجه کافی مجبور به اجاره مسکن شده‌اند، به شکلی که بنا به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی طی سال‌های 85 تا 95 تعداد خانوارهای مستأجر کشور 30درصد افزایش‌یافته است؛ بنابراین برخلاف عقیده بسیاری از کارشناسان که معتقدند دولت نباید در سیاست‌گذاری و تنظیم بازار اجاره وارد شود، به نظر می‌رسد که طبق تجارب به‌دست‌آمده در سال‌های گذشته رها کردن بازار اجاره به امید ایجاد تناسب با توان پرداخت متقاضیان خانه‌های اجاره‌ای راهکاری منطقی نیست و دولت برای حمایت از دهک‌های کم‌درآمد جامعه باید سیاستی منطقی را اتخاذ کند. در همین راستا محمود زاده معاون وزیر راه و شهرسازی خبر از تدوین طرح اجاره‌داری حرفه‌ای در وزارت راه و شهرسازی را داده است که در این طرح به ابعاد مختلف روند پرداخت اجاره‌بها، رابطه مالک و مستأجر و علاوه بر آن میزان رشد مجاز اجاره‌بها به‌صورت شفاف پرداخته شده است تا با اجرای آن علاوه بر کنترل بازار اجاره مسکن کمکی به دهک‌های کم‌درآمد جامعه صورت بگیرد این در حالی است که با تصویب این طرح شرکت‌های اجاره‌داری حرفه‌ای و انبوه‌سازی واحدهای اجاره‌ای ایجاد خواهد شد و با این طریق کنترل منطقی بر روند رشد سالانه اجاره‌بها صورت خواهد گرفت

اجاره آپارتمان در سیدخندان

سیدخندان که یکی از محله‌های صاحب‌نام شمال شرقی تهران به شمار می‌رود در مرز بین مناطق 3 و 7 شهرداری قرار گرفته است. پل سیدخندان چهار راهی است که منطقه 7 و 3 را به یکدیگر متصل کرده است و از شمال به بزرگراه رسالت، از جنوب به ستاد فرماندهی نیروی انتظامی، از غرب به خیابان سهروردی و از شرق به بزرگراه صیاد شیرازی محدود می‌شود. دسترسی مناسب به اقصی‌نقاط تهران میزان تقاضا برای خرید و اجاره آپارتمان در سیدخندان را بالا برده است.

بافت محله سیدخندان تلفیقی از دنیای مدرن و سنتی است. در این محله با افزایش جمعیت و ایجاد اتوبان‌ها خانه‌های مدرن و نوساز ایجاد شده و در کنار خانه‌های قدیمی‌تر که بیشتر ساکنان آنها بومی نشان هستند شکلی خاص را به خود گرفته است. از مهم‌ترین خیابان‌های این محله می‌توان به خیابان جلفا، ارسباران و خرمشهر اشاره کرد که قیمت خرید و اجاره آپارتمان در سیدخندان و در این مناطق به نسبت بالاتر است.

وجود مراکز خریدی همچون مرکز خرید اندیشه، فروشگاه‌های کوروش و جانبو، مراکز فرهنگی مانند موزه رضا عباسی و فرهنگسرای ارسباران در کنار مراکز تفریحی متعدد همانند پارک رسالت، اندیشه، بوستان مادران و سرای محله زندگی را برای ساکنان این منطقه آسان‌تر کرده است بنابراین افرادی که علاقه‌مند به اجاره آپارتمان در سیدخندان هستند با استفاده از این امکانات می‌توانند زندگی مطلوبی را داشته باشند.

از لحاظ قیمتی می‌توان محله سیدخندان را یکی از محله‌های گران‌قیمت تهران به شمار آورد زیرا دسترسی آسان به مرکز شهر و وجود مراکز فرهنگی، آموزشی، درمانی و ورزشی در کنار خانه‌ها و بافت نوساز زندگی را برای ساکنان این محله هموار کرده است؛ بنابراین متقاضیان اجاره آپارتمان در سیدخندان همانند متقاضیان خرید آپارتمان در این منطقه باید بودجه بالایی را داشته باشند.

متقاضیان اجاره آپارتمان در سیدخندان بر حسب متراژ، سن بنا، موقعیت و امکانات قادر هستند آپارتمان‌های مختلفی را در این محله جستجو کنند اما با توجه به تنوع قیمت‌ها در این منطقه سامانه هوشمند کیلید با برخورداری از جامع‌ترین فایل‌های اجاره آپارتمان در سیدخندان می‌توانند این افراد را در جهت جستجوی ملک مورد نظر یاری کند و فرد متقاضی پس از مشاهده فایل‌ها برای بازدید نهایی و عقد قرارداد اقدام کند

اجاره آپارتمان در جنت‌آباد

محله جنت‌آباد یکی از محله‌های خوش آب‌وهوای شمال غربی تهران است که به دلیل برخورداری از پارک‌ها و باغ‌های فراوان منطقه‌ای مناسب برای سکونت افرادی است که علاقه‌مند به سکونت در مناطق خوش آب‌وهوا هستند بنابراین می‌توان گفت که تقاضا برای سکونت در این محله از منطقه 5 شهرداری بالاست و افراد زیادی برای خرید و اجاره آپارتمان در جنت‌آباد اقدام می‌کنند.

جنت‌آباد از شمال به حصارک، از جنوب به خیابان آیت‌الله کاشانی، از شرق به پونک (چهاردیواری) و از غرب به شهران می‌رسد و به دلیل دسترسی مناسب از بزرگراه آبشناسان و همت یکی از محله‌های مناسب برای سکونت به شمار می‌رود.

محله جنت‌آباد به سه بخش شمالی، جنوبی و مرکزی تقسیم شده که جنت‌آباد شمالی از شمال به سیمون بولیوار و از جنوب به بزرگراه شهید آبشناسان؛ جنت‌آباد مرکزی از شمال به بزرگراه آبشناسان و از جنوب به بزرگراه همت و جنت‌آباد جنوبی از شمال به اتوبان همت و از جنوب به خیابان آیت‌الله کاشانی محدود می‌شود بنابراین برای اجاره آپارتمان در جنت‌آباد در این بخش‌ها بودجه‌های متفاوتی لازم است.

در محله جنت‌آباد امکانات رفاهی متعددی همچون مراکز آموزشی، درمانی و تفریحی وجود دارد که ساکنان آن به‌راحتی می‌توانند از این امکانات بهره گیرند. وجود مراکز درمانی همچون بیمارستان عرفان، درمانگاه‌های شبانه‌روزی جنت‌آباد، ایلیاد و ایران پارس، در کنار مراکز خریدی همچون پاساژ طوبی فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، رفاه و شهروند زندگی را در این محله هموارتر کرده است. به همین علاقه‌مندان برای اجاره آپارتمان در جنت‌آباد زیاد هستند و بازار مسکن در این منطقه رونقی مطلوب را دارد.

بازار اجاره آپارتمان در جنت آباد گرم است زیرا در این منطقه به دلیل تنوع آپارتمان‌ها و امکانات، برای هر نوع سلیقه‌ای ملک وجود دارد اما باید به این نکته توجه کرد که در این محله قیمت اجاره‌بها متوسط رو به بالا است.

متقاضیان اجاره آپارتمان در جنت‌آباد می‌توانند آپارتمان‌های گران‌قیمت‌تر را در جنت‌آباد مرکزی و سپس در جنت‌آباد شمالی جستجو کنند و برای اجاره آپارتمان با بودجه کمتر به بررسی آپارتمان‌های جنت‌آباد جنوبی بپردازند. اما برای انتخابی بهتر در این محله سامانه هوشمند کیلید بستری را فراهم کرده که متقاضیان اجاره آپارتمان در جنت‌آباد پس از انتخاب نام محله، از بین فایل‌های ثبت شده ملک مورد نظر خود را مشاهده کرده و پس از بازدید حضوری انتخابی مناسب را داشته باشند.

اجاره آپارتمان در جردن

خیابان جردن که در سال‌های اخیر به نلسون ماندلا تغییر نام یافته است در منطقه 1 و 3 شهرداری تهران قرار دارد. این محله از شمال به الهیه از جنوب به آرژانتین، از شرق به بزرگراه مدرس و از غرب به خیابان ولیعصرمی رسد. این منطقه یکی از محله‌های صاحب‌نام و مرفه نشین شمال تهران به شمار می‌رود که می‌توان گفت به دلیل برخورداری از امکانات لوکس تقاضا برای خرید و اجاره آپارتمان در جردن بالاست اما متقاضیان برای سکونت در این محله لوکس باید بودجه بسیار بالایی را داشته باشند. ا

وجود مراکز خریدی همچون آسیا، خشایار، سرخه بازار، الهیه و رستوران‌های بین‌المللی و کافی‌شاپ‌های معروف در کنار سفارت خانه‌های متعدد باعث شده که این منطقه به‌عنوان یک منطقه مدرن و مرفه نشین تبدیل شود که ساکنان آن به‌راحتی به‌تمامی نیازهای خود برای زندگی پاسخ دهند.

از خیابان‌های معروف جردن می‌توان به خیابان‌های اسفندیار، بلوار آرش، ناهید و بلوار صبا اشاره کرد که قیمت اجاره آپارتمان در جردن و در این خیابان‌های صاحب‌نام بسیار بالاتر است.

وجود برج‌های سر به فلک کشیده در کنار خانه‌های ویلایی با امکانات مدرن در جردن باعث شده که خرید و اجاره آپارتمان در جردن برای بسیاری از متقاضیان به شکل یک رؤیا باشد بنابراین به‌صراحت می‌توان گفت که فردی که تمایل به زندگی در این محله را دارد باید جزو اقشار مرفه جامعه باشد.

از لحاظ قیمتی می‌توان گفت که قیمت خرید و اجاره آپارتمان در جردن بسیار بالاست اما افرادی که تمایل به سکونت در این محله را دارند می‌توانند با مراجعه به سامانه هوشمند کیلید پس از انتخاب نام محله پر ترافیک جردن، از بین فایل‌های ثبت شده متناسب با نیاز خود ملک مورد نظر را جستجو کرده و پس از بررسی سن بنا، متراژ، موقعیت و امکانات آن ملک را مشاهده کرده و پس از تماس یا شماره درج شده در انتهای آگهی اقدام به بازدید حضوری و عقد قراردادی هوشمندانه کنند.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا