خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیح شرکت ملی گاز درباره “حقوق 99میلیون تومانی” مدیرعامل سابق این شرکت

شرکت ملی گاز ایران در واکنش به انتشار فیش حقوقی مدیرعامل پیشین این شرکت، توضیح داد که این مبلغ مربوط به حقوق و مزایای ششماهه است.

به گزارش ایرنا، امروز (سه شنبه) یکی از سایت های خبری مطلبی با عنوان «تحریم‌ها اثری ندارد» منتشر کرد که در آن تصویری از فیش حقوقی 99 میلیون تومانی مدیرعامل پیشین شرکت ملی گاز ایران دیده می شود.

شرکت ملی گاز ایران عصر امروز در واکنش به این مطلب اعلام کرد:

مبلغ درج شده در فیش حقوقی «حمیدرضا عراقی» مدیرعامل پیشین شرکت ملی گاز ایران، مربوط به اعلامیه‎ای برای حقوق و مزایای وی از یکم فروردین سال 1397 تا سی و یکم شهریور امسال بوده که به اشتباه در اعلامیه یادشده فقط بابت حقوق شهریورماه درج شده است.

در جوابیه شرکت گاز اضافه شده است که «به نظر شما اگر فردی به این میزان حقوق برای یک ماه دریافت می‎کرد، آیا مراجع نظارتی پیش از این به موضوع رسیدگی نمی‎کردند و در این باره سکوت می‎کردند؟»

به گزارش ایرنا بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، دولت باید تا آخر سال 1396، سامانه ثبت حقوق مدیران را برای دسترسی عموم راه اندازی می کرد؛ این اقدام با افزایش شفافیت، از بروز شبهه هایی همانند مورد بالا جلوگیری می کرد.

عراقی در دولت یازدهم به عنوان معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران منصوب و ششم شهریور 1396 در این جایگاه ابقا شد و تا بیست و سوم آبان ماه به فعالیت ادامه داد.

وی به سبب قانون منع بکارگیری بازنشستگان اختیارات خود را به «حسن منتظرتربتی» واگذار و کناره گیری کرد.

وزیر نفت نیز حکم مدیرعامل جدید شرکت ملی گاز ایران را به نام منتظرتربتی زد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا