خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آمار ثبت‌نام متقاضیان کارت سوخت المثنی

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی آخرین آمار ثبت‌نام متقاضیان کارت سوخت المثنی در سامانه الکترونیکی خدمات دولت همراه را اعلام کرد.

زیبا اسماعیلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ثبت‌نام الکترونیکی کارت سوخت المثنی که از روز گذشته آغاز شده است، اظهار کرد: طبق آخرین آمار از روز گذشته تاکنون بیش از ١٠هزار نفر در سامانه الکترونیکی و اپلیکیشین خدمات دولت همراه برای دریافت کارت سوخت المثنی ثبت‌نام موفق داشته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه این آمار فقط مربوط به متقاضیانی است که از طریق سامانه و اپلیکیشن مذکور اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند و شامل افرادی که برای ثبت‌نام حضوری به پلیس +١٠مراجعه کرده‌اند، نمی‌شود، افزود: همچنین طی این مدت فقط افرادی که شماره راست تلفن همراه آن‌ها ٩٩ و ٨٩ بوده می‌توانستند برای ثبت‌نام اقدام کنند.

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی، ادامه داد: به طور کلی تعداد مشترکانی که شماره راست تلفن همراه آن‌ها ٩٩ و ٨٩ بوده بیش از ٣٧ هزار نفر است که از این تعداد بیش از ١٠هزار نفر ثبت‌نام موفق داشتند و ممکن است ثبت‌نام سایر افراد به دلیل ناقص بودن مدارک، ناموفق بوده باشد.

اسماعیلی در ادامه با اشاره به اضافه شدن کد دستوری *٤# به روش‌های ثبت‌نام کارت سوخت از عصر امروز، گفت: تاکنون ١٢هزار نفر که شماره راست تلفن همراه آن‌ها ٩٩ و ٨٩ بوده از طریق این کد اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند و هدف شرکت ملی پالایش و پخش قرار دادن راه‌های آسان در اختیار مردم برای ثبت‌نام کارت سوخت است.

بر اساس این گزارش، ثبت‌نام کارت سوخت المثنی طبق اعلام شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، از روز شنبه آغاز شده و تا ۲۴ آذرماه ادامه دارد.

همچنین سه روش برای برای ثبت‌نام کارت سوخت المثنی معرفی شده بود؛ روش نخست ثبت‌نام مالکان خودرو یا موتور سیکلت بدون کارت سوخت با مراجعه حضوری به دفاتر پلیس + ۱۰ بود که از شنبه ۳ آذرماه با ارائه مدارک لازم طبق ضوابط جاری آغاز شد.

روش دوم مراجعه به سامانه خدمات دولت همراه به نشانی ( www.mob.gov.ir ) و ورود به گزینه درخواست کارت سوخت‌المثنی و ثبت اطلاعات است که  این سامانه از ۵ آذرماه در دسترس عموم قرار گرفته و ثبت اطلاعات در این سامانه رایگان است.

روش سوم نیز دریافت و نصب رایگان اپلیکیشن خدمات دولت همراه و ورود به گزینه درخواست کارت سوخت المثنی بود که از امروز آغاز شد.

نسخه‌های Android و IOS  این اپلیکیشن از چهار منبع قابل دریافت است:

· سامانه خدمات همراه دولت (mob.gov.ir)

· ایران اپس(iranapps.ir)

· کافه بازار (cafebazaar.ir)

· اپ استور (appstore.ir)

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا