خرید تور تابستان ایران بوم گردی

“منتظر شفاف‌سازی واگذاری سهام بنیاد تعاون سپاه در مخابرات هستیم”

محمدرضا نجفیمحمدرضا نجفی، عضو کمیسیون صنایع و معادن پیرامون انتشار خبر چندی پیش مبنی بر واگذاری سهام بنیاد تعاون سپاه در شرکت مخابرات، اظهار کرد: بنده هم منتظر شفاف سازی این مساله هستم، به هر حال شرکت مخابرات ایران مجموعه ای است که متولی بخش اساسی و استراتژیک حوزه‌ی ارتباطات عمومی است، لذا قابل قبول نیست که در حوزه‌ی مدیریت و مالکیت از ابهام برخوردار باشد.

به گزارش سیتنا نماینده‌ی مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس، افزود: دست کم این ضرورتی است که مجلس و کمیسیون صنایع به صورت دقیق و با اطلاعات کافی در جریان اتفاقاتی که در مالکیت این مجموعه رخ داده، قرار بگیرند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، پیرامون نحوه‌ی پیاده سازی قانون عدم بکارگیری بازنشستگان در دستگاه های دولتی در بخش هایی مانند شرکت مخابرات که سهامدار دولتی دارد، گفت: این قانون الزام مستقیم برای شرکت مخابرات ایجاد نمی کند، ولی بسیاری از شرکت ها و نهادهایی که مستقیما مشمول الزامات این قانون قرار نگرفتند نیز به طور داوطلبانه با توجه به روح و ماهیت این قانون، آن را اجرا کردند.

وی خاطرنشان کرد: از همه‌ی نهادها و شرکت هایی که مستقیما شامل این قانون نمی شوند هم تقاضا می کنم که در این مسیر گام بردارند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا