خرید تور تابستان ایران بوم گردی

“اقدام شجاعانه‌ی فراستی که باید فراگیر شود”

کانال تلگرامی کات در یادداشتی با عنوان “«من و شما» ؛ «فِری‌کثافت» ِ تلویزیون!/ اقدام شجاعانه‌ی فراستی که باید فراگیر شود: ترک برنامه‌ی زنده‌ی تلویزیونی در میانه‌ی گفت و گو” نوشت:

“امروز ساعت ۱۳، مسعود فراستی مهمان برنامه‌ی تلویزیونی «من و شما» در شبکه «شما» بود. برنامه‌ای با اجرای آرش ظلی‌پور که همچون بسیاری از برنامه‌های سطح‌پایین صداوسیما، چیزی جز برای تحمیق ذهن مخاطب نیست.

فراستی اما در اقدامی غیرمنتظره و درست، پس از شنیدن سوالات و مباحث «چیپ» و «خاله‌زنکی» مجری و همچنین لحن بی‌ادبانه و زننده‌ی او، حرف‌های انتهایی خود را با خونسردی روی آنتن بیان کرد و سپس در میانه‌ی برنامه از جایش برخواست و استودیو را ترک کرد. کنش بی‌سابقه‌ای که شاید مدیران صداوسیما را خوش نیاید اما می‌تواند مسیر تازه‌ای باشد برای «شوک» به رسانه‌ای بیمار که روز به روز حالش وخیم‌تر میشود.

اگر مهمانان دیگر برنامه‌های این‌چنینی هم از این پس، این برنامه‌ها را در میانه‌ی گفت و گو ترک کنند آن‌وقت میتوان «این مسیر تازه» را روشی «موثر» و «انتقادی» در مواجهه با ابتذال فراگیر در تلویزیون انحصاری ایران دانست.

برنامه‌ی «من و شما» که پیش از این هم صدای بسیاری از مردم و سینماگران را در آورده بود، می‌تواند همچنان سطح خود را در حد دادن تبلیغ به پیج‌های تین‌ایجری اینستاگرام نگه دارد و آرش ظلی‌پور هم با لحن بی‌ادبانه و سوالات لوس و مبتذل‌اش زندگی خصوصی این و آن را دنبال کند و همچون ساندویچی «فری‌کثیف»، با جنس بنجل و آلوده طمعِ جذب مردم را داشته باشد. بحثی با آنان نیست! انتقادی اگر هست بر مدیران صداوسیماست. آن‌هایی که فرهیختگان و صاحبانِ فکر و اندیشه در این سرزمین را ممنوع‌التصویر کرده‌اند و در عوض آنتن را در اختیار فرومایه‌مایگانِ کم‌خرد قرار داده‌اند. بله، ایراد، تنها از مدیران است.”

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. برخورد مجری جوان شبکه شما با آقای فراستی نه تنها بی ادبانه و گستاخانه بلکه بسیار ناجوانمردانه و به دور از انسانیت بود.بسیار متاسفم که در کشور ما همه چیز به این درجه از ابتذال و سخافت رسیده است.

    11
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا