خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جناب آقای سلیمی نمین، دقت کنید لطفا!

حجت الاسلام مجتبی لطفی، از شاگران و اعضای دفتر مرحوم آیت الله منتظری در یادداشتی تلگرامی خطاب به عباس سلیمی نمین نوشت:

یادداشتی در کانال تلگرامی جماران (متعلق به بیت مرحوم آیت الله خمینی) از آقای سلیمی نمین درج شده به آن توجه فرمایید:

«هفته گذشته در جریان مناظره ای که در دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران برگزار شد، آقای مجتبی لطفی (از مسوولان دفتر آیت الله منتظری) تلاش کرد به کمک‌های آیت الله منتظری به خانواده‌های منافقین و بهاییانی که به جرم جاسوسی برای اسرائیل در زندان به سر می‌بردند جنبه انسانی بدهد. این اولین باری است که وجود چنین ارتباطی رسماً و در یک محفل عمومی پذیرفته می‌شود. درباره سخنان امروز آقای لطفی و اذعانی که در آن نسبت به پیوندهای بیت مرحوم آیت الله منتظری با جریانات معاند با اسلام و ایران صورت گرفته، در حقیقت بیان شاهدی در تأیید نامه تاریخی امام است.»

محض اطلاع جناب آقای سلیمی نمین به عرض می‌رساند که به همین دلیل که می‌دانستم و تجربه داشتم که حرف‌هایم به تیغ تحریف سپرده می‌شود، در اسرع وقت، فایل صوتی مناظره را در کانال آوای خرد درج نمودم. (این قسمت مورد اشاره آقای سلیمی در بخش دوم از فایل صوتی مناظره در کانال موجود است). در آنجا من ضمن اشاره به زاویه داشتن آیت الله منتظری با مجاهدین خلق، حتی قبل از انقلاب، گفتم: «تنها کاری که ایشان انجام می‌داد کمک به خانواده زندانیان سیاسی با هر گرایشی بود… دختر آیت الله منتظری، اشرف منتظری همسر سید هادی هاشمی رابط آقای منتظری با خانواده زندانیان سیاسی بوده است. آقای ایزدی در کتاب فقیه عالیقدر گزارش ساواک را چاپ کرده است…»

جناب آقای سلیمی! من اصلا نامی از کمک به خانواده زندانیان مجاهدین و بهاییان زندانی پس از انقلاب که به تعبیر شما جاسوسند، بردم؟! چرا پس از 29 سال که از ادعای مطرح شده در نامه ۶ /۱/ ۶۸  می‌گذرد و حتی یک مورد از ارتباط آقای منتظری با مجاهدین نیافتید (درحالی که طیف مخالف ایشان ارتباط داشتند)، حالا ذوق زده شدید که: یافتم یافتم؟! احتمال ندادید با فضای مجازی کنونی افراد زیادی فایل صوتی را با نوشتار و ادعای مستطاب عالی مقایسه نمایند؟! و چه قضاوتی می‌کنند؟!  برای یک محقق تاریخ زیبنده نیست این چنین بودن!

با این گونه روایت تحریف گرایانه آقای سلیمی نمین از تنها چند دقیقه مناظره من با ایشان، باید گفت تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل!

بی صبرانه منتظر برگزاری مناظره‌ی دوم با آقای سلیمی نمین با موضوع اعدام‌های تابستان 67 هستم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا