خرید تور تابستان ایران بوم گردی

هفته سوم آذر با طعم پاپ، راک و سنتی

در حالی که محمد علیزاده با بیست‌و‌هشتمین اجرای زنده‌اش در سال 95 رکورد اجراهای خود در یک سال را در تهران می‌شکند، امید جهان در حالی روی صحنه می‌رود که کنسرت پدرش در بوشهر لغو شد.

به گزارش خبرآنلاین، اگر بخواهید از امروز، پنجشنبه 18 آذر تا سه‌شنبه 23 آذر برای رفتن به کنسرت برنامه‌ریزی کنید، دو کنسرت پاپ، دو کنسرت راک، یک اجرای ارکسترال و یک کنسرت ایرانی و سنتی را پیش رو دارید.

از میان این شش هنرمند که تا 23 آذر در تهران روی صحنه می‌روند، بلیت دو نفرشان تمام یا اصطلاحا sold out شده است؛ محمد علیزاده خواننده پاپ و اشکان خطیبی تجربه‌گر در عرصه خوانندگی راک. محمد علیزاده همچنین با هشت نوبت اجرا در طول چهار روز بیشترین تعداد کنسرت را خواهد داشت.

آن‌چه در ادامه می‌خوانید نگاهی است به کنسرت‌هایی که از هجدهم تا بیست و سوم آذر در تهران روی صحنه خواهند رفت اعم از پاپ و راک، ارکسترال، ایرانی و سنتی و نواحی.

کنسرت‌های پاپ و راک

محمد علیزاده         

محمد علیزاده از فردا تا دوشنبه 22 آذر به مدت چهار روز، هر روز در دو نوبت 18:30 و 21:30 و در مجموع هشت مرتبه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه خواهد رفت.

بلیت کنسرت محمد علیزاده که بین 45 تا 130 هزار تومان بود تمام شده است.

آخرین سانس اجرای این کنسرت، بیست‌و‌هشتمین اجرای زنده امسال محمد علیزاده به شمار می‌رود و باعث شکسته شدن رکورد اجراهای خودِ او در تهران می‌شود. علیزاده سال گذشته در 27 سانس، به اجرای موسیقی پرداخت که رکورد برگزاری کنسرت در پایتخت محسوب می‌شد.

آخرین کنسرت این خواننده پاپ در پایتخت، از سیزدهم تا شانزدهم شهریور سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شده بود.

امید جهان

امید جهان فرزند خواننده صاحب‌سبک جنوبی محمود جهان است که بارها شاهد اجراهایش در صدا و سیما بوده‌ایم.

امید جهان روز سه‌شنبه 23 آذر ساعت 20:30 با قیمت بلیتی مابین 40 تا 120 هزار تومان روی صحنه سالن میلاد نمایشگاه تهران خواهد رفت.

این در حالی است که گروه موسیقی جنوبی آوای موج که قرار بود  15 و 16 آذر ماه، به خوانندگی محمود جهان پس از سال‌ها در بوشهر روی صحنه برود، از برگزاری شب دوم اجرای خود منع شد.

اشکان خطیبی

روز شنبه 20 آذر اشکان خطیبی در دو نوبت 18 و 20 در تماشاخانه خصوصی تئاتر مستقل تهران که تاکنون تنها شاهد اجرای نمایش بوده است، روی صحنه می‌رود.

قیمت بلیت کنسرت اشکان خطیبی با نام «راک د پن» یا «قلم را بچرخان» مابین 35 تا 60 هزار تومان بود که تمام شد.

خواننده آلبوم «ترافیک» در این اجرا در قالب سومین دوره پروژه موسیقایی- نمایشی «شب شنبه‌ها» روی صحنه خواهد رفت.

«شب شنبه‌ها» پروژه‌ای است به مدیریت رضا دادویی (مشاور اجرایی مستعفی بنیاد رودکی در حوزه هنرهای نمایشی و سرپرست سابق تالار حافظ) که اشکان خطیبی در سومین دوره آن به اجراى آثارى از رولینگ استونز، پینک فلوید، بیتلز، دورز و به بررسی تاثیر موسیقى راک بر طراحى و ایده‌پردازى خواهد پرداخت.

کنسرت اشکان خطیبی که بیشتر به عنوان بازیگر شناخته می‌شود روز چهارشنبه 24 آذر در دو نوبت 20:30 و 22 مجددا در سالن پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود.

گروه تندر

کنسرت گروه تندر روز دوشنبه 22 آذر ساعت 18 در سالن برج آزادی برگزار خواهد شد.

گروه تندر، پس از نزدیک به سه سال بالاخره موفق به دریافت مجوز برگزاری کنسرت شد تا به این ترتیب سومین اجرای خود را با رپرتواری جدید روی صحنه ببرد.

تندر سه سال پیش اولین کنسرت راک-کانتری به زبان انگلیسی را در ایران برگزار کرد و حالا قرار است با تغییراتی در آنسامبل، سبک موسیقی و همچنین اجرای یک رپرتوار جدید، با مخاطبان خود دیدار کند.

گروه تندر که پیش از این با یک آنسامبل راک-کانتری روی صحنه می‌رفت، از این به بعد با تغییراتی که به وجود آورده قرار است صرفاً در سبک موسیقی راک فعالیت کند و به این ترتیب با آنسامبلی جمع و جورتر روی صحنه حاضر می‌شود.

در اجرای 22  آذر قرار است بيتا صادقى (گيتار الکتریک)، محمد برزيده (ماندولين، گيتار، كيبورد و هارمونيكا)، آيدين انزابى‌پور(درامز) و کاوه وزیری (گیتارباس)، اردوان انزابی‌پور را نه به عنوان خواننده بلکه به عنوان نوازنده گیتار الکتریک همراهی کنند چرا که به گفته این خواننده، قرار است این اجرا به صورت اینسترومنتال (بی‌کلام) برگزار شود و از اجراهای بعدی، تندر به شکل همیشگی خود با همان کلام انگلیسی برگردد.

کنسرت‌های ارکسترال

دلنوازان آذربایجان

کنسرت دلنوازان آذربایجان روز دوشنبه 22 آذر ساعت 21 در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد.

گروه دلنوازان آذربایجان به سرپرستی مالک منصوراُف، خوانندگی فرامرز گرمرودی و همراهی اساتید برجسته‌ موسیقی موغامات کنسرواتوار ملی باکو با هدف تقویت روابط مشترک فرهنگی با کشور آذربایجان روی صحنه می‌رود.

فرامرز گرمرودی، خواننده و نوازنده‌ عود گروه دلنوازان پیش از این در مورد همکاری خود با کنسرواتوار ملی باکو گفته بود: «طی یک دهه‌ گذشته در آذربایجان فعالیت می‌کنم و با این ارکستر در بسیاری از نقاط جهان کنسرت برگزار کرده‌ام.»

گرمرودی درباره اهداف برگزاری این کنسرت افزوده بود: «هدف ما از برگزاری این کنسرت ترویج موسیقی سالم است که مبانی علمی هم در آن نهفته باشد. اصولاً نگاه اقتصادی نداریم و بخش علمی، پژوهشی و هنری اجرا برایمان از اهمیت بیشتری برخوردار است و عواید حاصل از فروش بلیت این کنسرت هم صرف امور خیریه خواهد شد.»

بهای بلیت این کنسرت مابین 50 تا 120 هزار تومان است.

موسیقی ایرانی، سنتی و نواحی

گروه کهن ساز

گروه کهن ساز به سرپرستی کامبیز مفتاحی روز جمعه 19 آذر ساعت 19 در تالار ایوان شمس روی صحنه خواهد رفت. بهای بلیت این کنسرت 65 هزار تومان است.

علی فتحی خواننده، پروین فراهانی نوازنده کمانچه، پدرام سلیمانی و هادی فتوحی نوازنده سازهای کوبه‌ای، پوریا صادق‌پور و حمیدرضا نوبختی نوازنده سه تار و پویا واعظی نوازنده عود اعضای گروه کهن ساز را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا