خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اظهار تاسف عضو هیات نظارت بر مطبوعات برای مدیران روزنامه شرق

روزنامه‌ی ۱۹دی نوشت:

“سردبیر روزنامه شرق، چند روز پیش طی یادداشتی از روند توقیف روزنامه شرق در سال 86 خاطره ای منتشر کرد و در آن، عامل توقیف را حسین انتظامی نماینده مدیران مسوول عنوان کرده بود، اتهامی که اگرچه از سوی انتظانی قابل پیگرد است اما با روحیه و منش او سازگار نبود.

در اين ارتباط یک عضو هیات نظارت بر مطبوعات ضمن رد ادعای سردبیر روزنامه شرق، درباره آن جلسه توضیحاتی ارائه کرد.

حجت الاسلام والمسلمين جمشیدی نماینده حوزه علمیه قم در هیات نظارت بر مطبوعات به خبرنگار ما گفت: در جلسه توقیف روزنامه شرق اولا پنج عضو حضور داشتند، نه همه اعضا.
ثانیا آقای انتظامی در مخالفت با توقیف روزنامه صحبت کرد و در این سالیانی که با ایشان همجلسه ایم، مشی عمومی ایشان، دفاع از نشریات است زیرا خودش را نماینده آنان می داند.

وی همچنین در خصوص انتشار این یادداشت از سوی حامیان مدیر مسوول روزنامه شرق برای رقابت انتخاباتی روز یکشنبه نیز گفت: جای تأسف دارد که برای تخریب او دروغ می سازند و انتظار دارند با دروغ، وارد جمعی شوند که وظیفه اصلی اش قانونگرایی و صیانت از ارزشهای اخلاقی است.

یادآور می شود اعضای هیات نظارت بر مطبوعات در آن دوره عبارت بودند از آقایان صفار هرندی(ملکیان)، سراج، انتظامی، جمشیدی ، محسن قمی و فیروز اصلانی.

باید دید با این توضیحات، آیا مدیر مسوول و سردبیر روزنامه شرق، شهامت عذرخواهی از نماینده مدیران رسانه ها در هیات نظارت بر مطبوعات را دارد!”

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا