خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شیشه حمام و شیشه بالکن سازه های شیشه ای برای منازل مدرن و امروزی

رپورتاژ آگهی

امروزه استفاده از شیشه به میزان زیادی باعث می شود که منزل شما بسیار شیک و منحصر به فرد به نظر برسد. شیشه سکوریت به کار رفته در این سازه ها باعث می شود که بتوان به نشکن بودن و مقاومت آن ها اعتماد کرد. زیرا این سازه ها در مکان های حساس مورد استفاه قرار می گیرند و هدف از به کارگیری آن ها ایجاد امنیت است. حتی این هدف از اهداف استفاده از پارتیشن شیشه ای یا اداری نیز می باشد. شیشه بالکن حتی از دور نیز ظاهر ساختمان شما را بسیار متفاوت تر از سایر ساختمان ها نشان می دهد و این خود یک جذبه ی بسیار قوی است برای اینکه نظر هر مشتری سخت پسند را به خود جلب کند. بالکنی که با شیشه بالکن محصور شده باشد امنیت بسیار بالایی برای خانواده های بچه دار به وجود می آورد. حتی همین بالکن خود می تواند محل بازی کودکان باشد که با این کار به میزان کافی در هنگام بازی از نور خورشید نیز بهره مند می شوند. با اینکه شیشه بالکن یک حصار برای بالکن محسوب می شود اما نصب آن هیچگونه کاهش نوری را به همراه نخواهد داشت و این خود یک مزیت بسیار مفید و کاربردی محسوب می شود. شیشه حمام نیز که نوعی پارتیشن شیشه ای می باشد این انتقال نور را به خوبی انجام می دهد. علاوه بر آن می توانید شیشه حمام را به گونه ای طراحی کنید که قسمت دوش را کاملا محصور کند و از این رو از پاشیده شدن آب به سایر قسمت های حمام به خوبی جلوگیری می شود. این شیشه حمام را می توان علاوه بر شیشه سکوریت با شیشه های رنگی نیز تهیه کرد که در آن صورت رنگ شیشه قابلیت این را دارد که با دیزاین حمام هماهنگ شود. زیرا طیف رنگی شیشه رنگی بسیار زیاد است و قابلیت ساخت در هر رنگی که مد نظر شما باشد را خواهد داشت.

تاثیر وجود شیشه رنگی و آینه های دکوراتیو در زیبایی و تفاوت ارزش ملکی

پنجره و درب های شیشه ای به خانه شما ارزش، زیبایی و ویژگی های خاصی می بخشند. هر چند که شیشه سکوریت براق یک شیشه زیبا و مطمعن برای ساخت پنجره است اما ما به شما پیشنهاد می کنیم در گوشه ای از ذهن خود به شیشه رنگی نیز بیاندیشید.  نورهای متصاعد شده از شیشه رنگی ساده و منقش به ورودی اتاق و یا پذیرایی خانه شما زیبایی و منحصر به فرد بودن را هدیه می دهد. بسیاری از مشتریان ما گزارش می دهند که هرگز از تحسین شیشه رنگی و آینه کاری منزل خود و تماشای بازی رنگ های حاصل از نور خورشید از طریق این شیشه های زیبا خسته نمی شوند. اما افزودن شیشه های رنگی و تراش آینه به جاهای مختلف منزل و محل کار برای آینه کاری منزل علاوه بر مزایایی همچون زیبایی و لذت بخش تر شدن محیط، فواید دیگری نیز دارد. به عبارتی می توان گفت که مزایای جانبی دیگری نیز وجود دارد که ممکن است هرگز آن ها را در نظر نگرفته باشید که در دراز مدت می توانند به همان اندازه مهم باشند. فرض کنید شما تصمیم به فروش خانه خود گرفته اید. در بازار امروز، برای اینکه بتوانید یک فروشنده موفق باشید باید خانه خود را در میان طیف وسیعی از خانه های بازار برجسته کنید. به گونه ای که برای خریدار آنقدر چشم نواز به نظر برسد که حاضر باشد مبلغ مورد نظر شما را پرداخت کند. آیا می دانید آینه کاری منزل و همچنین شیشه رنگی بر ارزش خانه شما می افزاید؟ شیشه های رنگی در خانه شما ممکن است همان چیزی باشد که باعث می شود خانه شما به وضوح از سایر منازل سرتر باشد. به گونه ای که برخی از مشتریان ما گزارش می دهند که استفاده از تراش آینه و آینه های دکوراتیو همان چیزی است که خانه های آن ها را فروخته است.

مزیت هایی که مشاغل با نصب درب های اتوماتیک شیشه ای و یا کرکره برقی می توانند کسب کنند

نصب درب اتوماتیک شیشه ای و حتی کرکره برقی مزایای بسیار مختلفی دارد که در این مقاله نمی گنجد. به همین دلیل است که بسیاری از مشاغل در سراسر جهان از این درب ها در فضای کاری، صنعتی، تجاری و حتی مسکونی استفاده می کنند. زیرا این درب های پر کاربرد تمام اتوماتیک دسترسی راحت و آسان به ساختمان را به خوبی تسهیل می کنند. با نصب درب اتوماتیک شیشه ای و کرکره برقی، مشاغل نه تنها می توانند در فضا صرفه جویی کنند بلکه درب ورودی را به گونه ای برای رفت و آمد عموم مردم تأمین می کنند که نه تأثیری بر جای پارک و و کوچک شدن فضای ورودی ساختمان می گذارد و نه در محل کار ایجاد ازدحام می کند. اگر می خواهید در محل کار خود زندگی راحتی داشته باشید و دچار اتلاف وقت برای عبور و مرور نشوید، درب های اتوماتیک شیشه ای راه حل بسیار مناسبی هستند. جنس شیشه این درب ها از شیشه های بسیار ایمن و با کیفیت همچون شیشه سکوریت هستند. این درب ها چون اکثرا برای قرار گرفتن در فضای ورودی طراحی می شوند باید بتوانند از ورود گرد و خاک و هوای نامناسب بیرون به داخل به خوبی جلوگیری کنند. یکی از مزیت های برجسته ای که شیشه سکوریت برای یک درب اتوماتیک شیشه ای به وجود می آورد این است که به خوبی عایق سرما و گرما می باشد. در تابستان از خروج هوای خنک داخل به بیرون به خوبی جلوگیری می کند و در زمستان ها نیز اجازه نمی دهد هوای سرد بیرون به داخل نفوذ کرده و مطبوع بودن هوای داخل را از بین ببرد. همین ویژگی خود به تنهایی موجب می شود که به میزان قابل توجهی در مصرف انرژی صرفه جویی به وجود بیاید که این خود یک راهکار اساسی برای کاهش هزینه های مصرفی می باشد. شیشه سکوریت در سازه های دیگری همچون شیشه بالکن، پارتیشن شیشه ای و اداری، شیشه حمام و… نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا