خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پرسپولیس دوباره به فینال آسیا می‌رسد

هافبک تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد که مسئولان حمایت بیشتری از این تیم در آستانه جام ملت‌های آسیا انجام دهند.

مهدی ترابی، هافبک تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تیم‌ملی و همین‌طور شانس قهرمانی این تیم‌ در جام ملت‌های‌ آسیا اظهار کرد: واقعیت این است که تیم‌ ‌ملی در حال‌ حاضر پتانسیل‌ بسیار خوبی برای کسب عنوان قهرمانی در آسیا دارد. هم اکنون انتظارات از تیم‌ ‌ملی بالاست اما من می‌گویم همان قدر که انتظارات از تیم‌ ‌ملی بالاست حمایت‌ها هم باید بیشتر شود. ما در تیم‌ ‌ملی حمایتی از مسئولان ندیده‌ایم. امیدوارم در فاصله اندکی که تا آغاز جام ملت‌های باقی‌ مانده حمایت ویژه‌ از سوی مسئولان انجام شود تا بتوانیم با قدرت به مصاف حریفانمان برویم.

ترابی درباره این که چقدر برای خود شانس قائل است  که به عنوان بازیکن اصلی در جام ملت‌های آسیا برای ایران به میدان برود، گفت‌: من همه تلاشم را می‌کنم که همیشه بهترین عملکرد را داشته باشم. هر زمانی که سرمربی تیم‌ ‌ملی من به میدان بروم با تمام وجودم بازی خواهم کرد.

وی همچنین در درباره این که آیا پرسپولیس می‌تواند فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا به قهرمانی برسد؟ گفت‌: فکر می‌کنم پرسپولیس، دیگر راه رسیدن به فینال را خوب یاد گرفته و قطعا می‌تواند با درایت کادر فنی و حضور چند بازیکن جدید، دوباره به فینال آسیا صعود کند و این بار به قهرمانی برسد.

ترابی درباره وضعیت این روزهای سایپا هم اظهار کرد: امسال تیم ما فراز و نشیب زیادی داشت و با وجود این که می‌توانستیم بهتر نتیجه‌ بگیریم اما گاهی در بازی‌ها توپ‌هایمان به گل تبدیل نمی‌شد و نمی‌توانستیم بازی را ببریم اما قطعا با تفکراتی که آقای دایی دارند در ادامه فصل می‌توانیم روند بهتری را طی کنیم. سال قبل هم در همین فصل، تیم دچار مشکل شد اما در ادامه توانستیم با کسب امتیازات باقی‌ مانده لیگ سهمیه آسیایی را به دست بیاوریم. مطمئنا امسال هم با تفکرات علی دایی می‌توانیم دوباره سایپا را به روزهای خوبش برگردانیم.

وی درباره مشکل گلزنی تیمش هم گفت‌: درست است که گاهی مواقع در زدن ضربات آخر، بی‌دقت هستیم اما گاهی هم حریفان را دست کم می‌گیریم. به طور مثال در همین بازی آخر برابر استقلال خوزستان فکر می‌کنم حریف را دست کم گرفتیم و در نهایت، بازی برده را با مساوی عوض کردیم. بیشتر تلاش خواهیم کرد تا از این پس نتایج بهتری بگیریم. ما هفته‌ آینده یک بازی بسیار سخت در جام حذفی برابر صنعت نفت آبادان داریم و با توجه به این که نتیجه‌گیری در این جام بسیار برایمان مهم است با تمام قدرت به آبادان می‌رویم تا مقابل صنعت نفت، پیروز شویم. طی روزهای اخیر هم آقای دایی به خوبی نقاط ضعف و قوت صنعت نفت را برایمان تشریح کردند تا بتوانیم در این بازی به پیروزی برسیم.

ترابی در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد خودش در فصل جاری راضی است یا خیر؟ گفت‌: انتظارات از من بالاست. من هم قبول دارم امسال نتوانسته‌ام عملکرد سال گذشته را تکرار کنم اما همیشه هدفم این بوده که در زمین مسابقه بهترین عملکرد را برای تیمم داشته باشم. از این پس هم بیشتر تلاش خواهم کرد تا بتوانم در بازی‌ها عملکرد چشمگیری از خود به نمایش بگذارم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا افت هفته‌های اخیرش به توافقش با باشگاه پرسپولیس مربوط است؟ خاطر نشان کرد: واقعا به این مسائل ارتباطی ندارد چرا که در حال‌ حاضر من بازیکن سایپا هستم و تا آخرین لحظه که با این باشگاه قرارداد دارم با تمام وجود برای موفقیت تیمم تلاش خواهم کرد و هر زمانی که از سایپا جدا شدم و به پرسپولیس آمدم فکرم پرسپولیس خواهد شد اما در حال‌ حاضر همه فکر و ذهنم در گرو باشگاه سایپا است. خودم هم می‌خواهم با آمادگی کامل به پرسپولیس اضافه شوم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا