خرید تور تابستان ایران بوم گردی

30 شهید حادثه کرمان زیر 18 سال هستند؛ احتمال افزایش تعداد شهدا

خبرگزاری فارس نوشت: معاون امنیتی وزیر کشور با اشاره به برخی آمارهای نادرست از تعداد شهدای حادثه کرمان، آمار دقیق این شهدا را اعلام کرد.

سید مجید میراحمدی معاون سیاسی و امنیتی وزارت کشور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به انتشار برخی آمارهای ضد و نقیض درباره آمار شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان گفت: تا این زمان جمع کل شهدای این حادثه به ۸۹ نفر رسیده که ۴۵ شهید از شهر کرمان، ۴۰ شهید از سایر شهرهای استان کرمان، ۱ شهید از مشهد و ۱ شهید هم از تهران است، دو نفر از شهدا هم در حال بررسی است که از کدام شهرها هستند که در مجموع ۸۹ نفر شهید شده اند که ۱۲ نفر اتباع افغانستانی هستند که آنها نیز جزیی از آمار شهرهای گفته شده هستند.

وی ادامه داد: از مجموع شهدا افراد زیر ۱۸ سال ۳۰ نفر و افراد زیر ۱۰ سال هم ۹ نفر هستند و در کل ۲۸ نفر از شهدا زیر ۱۸ سال هستند.

میراحمدی تاکید کرد: ۳۶ نفر از شهدا از بانوان و ۵۳ نفر هم از مردان هستند.

معاون امنیتی وزارت کشور گفت: تعداد انگشت شماری از افراد مجروح شده هم به دستگاه‌های پزشکی متصل هستند و در بخش مراقبت‌های ویژه هستند و احتمال دارد تعداد کمی نیز به شهدا اضافه شود.

معاون امنیتی وزارت کشور یادآور شد: بقایای اجساد دو نفر از تروریست‌ها که مربوط به قسمت کمر به پایین آنهاست به دست آمده و محرز و قطعی شده که هر دو عملیات انتحاری بوده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا