خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاسخ سخنگوی ارشد نیروهای مسلح به ادعای آمریکا درباره‌ی انتقال موشک به یمن

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح تصریح کرد: ملت و ارتش یمن قدرتمند و دارای تجهیزات و تسلیحات بسیار مناسبی هستند و به کمک دیگران نیازی ندارند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ سرتیپ پاسدار ابولفضل شکارچی در جمع خبرنگاران در پاسخ به اظهارات اخیر مقامات آمریکایی مبنی بر کمک تسلیحاتی و تجهیزاتی ایران به یمن افزود: وزیر خارجه آمریکا و همچنین رئیس گروه ویژه ایران در وزارت خارجه آمریکا اخیرا دوباره یاوه گویی و هذیان گویی کردند و اعلام کرده اند که ایران موشک و پهپاد در اختیار یمن قرار می دهد در حالی که ملت و ارتش یمن قدرتمند و دارای تجهیزات بسیار مناسبی هستند و نیاز به هیچ کمکی در این زمینه ندارند که جمهوری اسلامی ایران بخواهد ورود کند.

وی گفت: با توجه به محاصره کامل یمن، موشک حجم کوچکی ندارد که جمهوری اسلامی ایران بخواهد این موشک ها را در اختیار آنها قرار دهد.

سردار شکارچی افزود: ملت یمن تجهیزات مناسبی دارند و قهرمانانه از کشور و مردم خود دفاع می کنند و به پیروزی های بزرگی هم رسیده اند و عربستان ، امارات و حامیان آنها را زمین گیر کرده و به استیصال کشانده اند.

وی گفت: چون عربستان سعودی و امارات و امریکا و اسرائیل عملا در یمن تا الان دستاوردی بجز شکست نداشته اند آمریکایی ها مجبور شدند این مواضع را بگیرند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا