خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تجدید بیعت حماس با مسجدالاقصی و حمایت از انتفاضه قدس

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین “حماس” ضمن تجدید بیعت با مسجدالاقصی، تاکید کرد که مقاومت امروز با محاصره و توطئه‌ای همه جانبه و همکاری امنیتی تشکیلات خودگردان با دشمن صهیونیستی مواجه است و همه باید با مال و سلاح از آن حمایت کنند و در مسیر لغو محاصره غزه گام بردارند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این جنبش امروز جمعه در بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس تصریح کرد که امت اسلام امروز دچار اختلاف و فتنه شده است و مساله فلسطین و قدس در سایه مشغول بودن کشورهای اسلامی و عربی به مشکلات و مسائل داخلی خود دیگر در راس اولویت‌های امت قرار ندارد و همین مساله موجب شده تا دشمن صهیونیستی گستاخ تر شود و تجاوزات علیه ملت فلسطین و سراسر امت اسلامی و عربی را شدت بخشد و امروز بر تمامی مسلمانان واجب است برای آزادی فلسطین و قدس تلاش کرده و از ملت فلسطین حمایت کنند.

جنبش حماس ضمن تقدیر و تشکر از تمامی کسانی که با مال و سلاح از مقاومت فلسطین حمایت کرده و در راه دفاع از آن جانفشانی و فداکاری کرده‌اند، بار دیگر با مسجد الاقصی و انتفاضه قدس تجدید بیعت کرده و بر ادامه مبارزه و مقاومت به رغم تمامی توطئه‌ها و موانع پیش رو تاکید کرد.

این جنبش سران کشورهای اسلامی و عربی را به کنار گذاشتن اختلافات و وحدت صف و رویه و نشانه رفتن سلاح‌ها به سمت دشمن صهیونیستی و حمایت از طرف‌هایی که در جبهه نبرد با این رژیم قرار دارند، فراخواند.

حماس در پایان این بیانیه جانفشانی شهدای انتفاضه قدس و ثبات و پایداری خانواده های آنان و دفاع جانانه فلسطینیان ساکن قدس، کرانه باختری و فلسطین اشغالی 1948 را ستود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا