خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تجلیل سازمان زندان‌های کشور از معاون مطبوعاتی

رئیس سازمان زندان‌های کشور از حمایت‌های معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اجرای مطلوب و موثر طرح «نشریات اهدایی» و ترویج فرهنگ مطالعه در زندان‌های سراسر کشور تجلیل کرد.

به گزارش روابط‌عمومی معاونت امور مطبوعاتی وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی، در نشستی که صبح امروز با حضور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل دفتر امور فرهنگی و تربیتی سازمان زندان‌ها، مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی و مدیر سامانه نشریات اهدایی در ساختمان معاونت امور مطبوعاتی برگزار شد، لوح تقدیر اصغر جهانگیر، رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور همراه با هدیه ویژه‌ای که از سوی برخی زندانیان تهیه شده بود، به معاون مطبوعاتی برای تلاش وی در جهت اجرای مطلوب و موثر طرح نشریات اهدایی(برگشتی) در زندان‌ها تقدیم شد.

محمد سلطانی‌فر در این نشست ضمن ابراز خرسندی از اجرای این طرح در اماکن مختلف فرهنگی-عمومی و مراکز خاص مانند زندان‌های سراسر کشور، از اهتمام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حمایت از طرح‌های اجرایی با هدف ارتقای سطح فرهنگی – مطالعاتی مردم سخن گفت.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ضرورت برگزاری سلسله نشست‌هایی بین مسئولان سامانه نشریات اهدایی، اعضای کمیته مشترک و مدیران مسئول نشریات پرمخاطب گفت: در صورتیکه مدیران نشریات به‌صورت مستقیم یا غیر مستقیم در جریان فضای حاکم بر اماکن عمومی و سلایق و علاقه‌مندی‌های مخاطبان قرار گیرند، محتوای هدفمند تر و باکیفیت‌تری تولید و منتشر می‌کنند.

حجت‌الاسلام رضا رستمی، مدیر کل دفتر امور فرهنگی و تربیتی سازمان زندان‌ها نیز در سخنانی با اشاره به اینکه حضور یک فرد در زندان به تنهایی یک تهدید محسوب می‌شود، افزود: با اجرای طرح نشریات اهدایی در زندان‌ها، این تهدید تبدیل به فرصت شده و فرهنگ مطالعه با هزینه کم و گستردگی بسیار بالایی در زندان‌های سراسر کشور نهادینه می‌شود.

شایان ذکر است طبق تفاهم‌نامه‌ منعقده میان سامانه نشریات اهدایی و اداره کل فرهنگی تربیتی سازمان زندان‌ها از فروردین‌ماه امسال تاکنون تعداد 355 هزار نسخه نشریه در زمینه های فرهنگی – اجتماعی و حوزه هایسلامت، سرگرمی، علمی و ورزشی، برای 230 زندان‌ در سراسر کشور ارسال شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا