خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چند نکته درباره مناظره ای ناتمام در تلویزیون

به گزارش انصاف نیوز، حسین نقاشی، فعال دانشجویی سابق درباره ی مناظره ای که در شبکه ی 3 داشته است، در فیسبوک نوشت:
*پیش از برگزاری مناظره، آقایان رامین شمسایی (دبیر پیشین شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی) و علی فروغی اصل از مسولان سابق بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق به استقبال آمدند و با هم گپ و گفتی داشتیم. هر دو از متولیان برنامه حذف و اضافه بودند. به غیر از این دو یکی دو نفر دیگر هم از بچه های بسیج دانشجویی در اداره برنامه در کنار کارمندان صدا و سیما هنراهی می کردند. مجموعا برنامه دست ادوار بسیج دانشجویی بود!
*با هر دو این آقایان پیشتر در رادیو گفتگو مناظره تلفنی داشته ام. در هنگام همین گپ و گفت اولیه پیش از آغاز مناظره، رامین شمسایی به عملکرد داود دشتبانی که در یک مناظره غیر زنده در همین حذف و اضافه شرکت کرده و بعدتر در فیس بوک نسبت به عملکرد آقایان انتقاد کرده بود، اشاره کرد و گفت: <<واقعن انتظار نداریم وقتی بچه های ارزشی و انقلابی به دوستان شما تریبون می دهند، با رفتارهای افراطی این چنینی این لطف را نادیده بگیرند>> (نقل به مضمون از منظر عبارت و نه مفهوم)
همان جا گفتم که اتفاقا مشکل از اینجاست که شما صدا و سیما و سایر جاهای حکومتی را ملک خود فرض کرده اید و گویا هوا برتان داشته جدا مالک کشور هستید. اتفاقا اگر کسی انقلابی و ارزشی باشد ماییم و ضدانقلاب کسی که به آرمانها و وعده های انقلاب پشت کرده است….
واقعن تا به امروز چنین لخت و عریان با واقعیت نوع نگاه این جماعت برخورد نکرده بودم!
*مناظره امشب در صدا و سیما بار دیگر سوء مدیریت مجموعه مدیران این مجموعه ها را در طراحی و تببین رفتارهایشان نشان داد.
متاسفانه نیمه کار گذاشتن مناظره به آن وضع زننده نشان از سوء مدیریت شدید و بی توجهی به شعور مخاطب را نشان می دهد. در این هم من و هم طرف دیگر مناظره متفق بودیم. 
*پس از پایان بخش اول آمدند و درباره نام آوردن از اشخاص به هر دومان تذکر دادند. اگرچه به نظر دست اندکاران میانی (همین آقایان ادوار بسیج دانشجویی که برنامه را می چرخاندند) چندان در این خبط نقش نداشتند ولی آن تذکر و این نوع اتمام برنامه واقعا شایبه برانگیز است. تا قضیه به تبیین سه جریان تاریخی اسلام سنتی، لاییک ها و نواندیشی دینی و روشنفکران مسلمان و نام آوردن از آنها رسید، حرفم قطع شد. سیدجمال، محمد عبده و اقبال در دهانم ماسید…
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا