خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش ترامپ به کتاب جنجالی برادرزاده‌اش

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا از برادر‌زاده‌اش نیز به دلیل انتشار کتابی علیه او به شدت انتقاد کرد و وی را یک آدم آشفته خواند.

به گزارش  فارس، کتاب جنجالی «جان بولتون» مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید و «مری ترامپ»، برادرزاده رئیس‌جمهور آمریکا اخیراً واکنش‌های بسیاری در رسانه‌های خبری و اجتماعی به همراه داشته است.

به نظر می‌رسد انتشار این دو کتاب جنجالی، به خصوص کتاب مری ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا را عصبانی کرده و وی را بر آن داشته که در رشته‌ توئیت‌هایی به انتقاد از نویسندگان این کتاب‌ها بپردازد.

به نوشته وبگاه «هیل»، ترامپ این رشته‌ توئیت‌ها را روز‌ها بعد از انتشار این کتاب جنجالی در روز جمعه منتشر کرده است.

وی نوشت: «من عضو اصلی انجمن کتاب [برتر] ماه هستم. اول با جان بولتون ابله پست‌فطرت، یک طرفدار جنگ که قانون و پیمان عدم افشا [اطلاعات] را نقض کرد روبه‌رو هستم (او بسیاری از اطلاعات طبقه‌بندی شده را فاش کرد).»

دونالد ترامپ در ادامه افزود بولتون این اقدامات را به منظور ایجاد اعتبار برای خود و همچنین کسب چند دلار پول انجام داد که در نهایت نیز به دولت آمریکا خواهند رسید.

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه توئیت‌های خود به اظهارات برادر‌زاده‌اش در هفته‌های اخیر اشاره کرد و نوشت: «[فرد] بعدی مری ترامپ، برادر‌زاده‌ای است که به ندرت می‌بینم و کسی است که در مورد من چیز‌های کمی می‌داند، حرف‌های خلاف حقیقت درباره من و والدین فوق‌العاده‌ام (که نمی‌توانستند او را تحمل کنند!) می‌گوید. او نیز پیمان عدم افشا [اطلاعات] را نقض کرده است.»

وی همچنین نوشت: «او (مری ترامپ) همچنین با انتشار اظهارنامه مالیاتی‌ من، قانون را نقض کرد. او یک آدم آشفته است.»

ترامپ همچنین در مورد کتاب‌هایی که در مورد وی منتشر شده‌اند نوشت: «کتاب‌های بسیاری در مورد من نوشته‌ شده‌اند، برخی خوب هستند، برخی دیگر بد، هم شاد و غمگین هستند، [کتاب‌های] بیشتری خواهند آمد.»

مری ترامپ در کتابی که به تازگی منتشر شده دست به افشاگرایی‌هایی در مورد عمویش دونالد ترامپ زده است.

وی همچنین با انجام مصاحبه‌هایی با اظهارنظر در مورد وی پرداخته است. هفته گذشته مری ترامپ در مصاحبه با شبکه «اِی‌بی‌سی نیوز» خواستار استعفای وی شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا