خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شهرداری را با “ننگ” اداره نکنید

مهدی اسفندیار، فعال حوزه بهداشت و درمان در یادداشت ارسالی به انصاف نیوز نوشت:

“خبر تکان دهنده است؛ شهرداری ناحیه جلوی اداره ی غذا و داروی دانشگاه را با دیوار بتنی بسته؟!؟! جایی که فقط سر و کارش با بیماران صعب العلاج و سرطانی است؟!؟!

بار دیگر خبری تکان دهنده؛ بعد از درخواست مرحوم فقید دکتر نوربخش از شهرداری برای پرداخت بدهی های خود به تامین اجتماعی؛ شهرداران مناطق سراغ مراکز درمانی تامین اجتماعی رفته اند تا آنها را نقره داغ کنند و مطالبات خود را وصول کنند؟! انواع و اقسام بهانه ها برای جریمه بریدن؟!؟!

و این نشان می دهد که وضعیت اداره ی مملکت دچار نوعی از خود ایمنی شده است که دستگاه ها با گرو کشی و تنبیه یکدیگر به جای استقرار قانون امورات خود را می گذرانند؟!

این گرو گشی ظاهرا تبدیل به یک فرهنگ در سیستم اداری ما شده است و چیزی که پشیزی برای آقایان نمی ارزد همان حقوق مردم و اصل خدمت رسانی به آنهاست؟! اینکه شهردار برآمده از مبانی دموکراسی و آرای مردم برای تادیه یا تخفیف یا ادای دین به مراکز مختلف به جای اینکه سراغ دانه درشت ها و رانت خواران و مفاسد اقتصادی و رشوه ها و …. برود از سیستم تنبیه یک مرکز درمانی؟! که با عموم رای دهندگان بی نوا سر و کار دارد برود… یعنی خودایمنی در ساختار اداری ما به جایی رسیده است که قدم های خود را به سمت زمین گیر کردن کامل بدن بر می دارد؛ به مدیران مراکز درمانی موکدا توصیه می کنم که در برابر تهدیدها و اقدامات مسئولین شهرداری هیچ نوع عقب نشینی نکنند و اجازه بدهند به کمک اصحاب رسانه ماهیت و شخصیت برخی از کارگزاران افشا گردد؛ مردم داوران خوبی هستند‌؛ و باید رفت به سمتی که مدیران شهر یاد بگیرند؛ شهرداری را با ننگ اداره نکنند.”

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا