خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توییت‌های ترامپ درباره‌ی خروج نظامیان آمریکا از سوریه

دونالد ترامپ نوشت: روسیه، ایران، سوریه و بسیاری دیگر از خروج نظامیان آمریکا از سوریه خرسند نیستند، زیرا از این پس مجبور هستند به تنهایی با داعش مبارزه کنند.

به گزارش تسنیم ترامپ در سلسله پیام‌های توئیتری خود نوشت:

«خروج از سوریه شگفت‌انگیز نبود. من سال‌ها از چنین چیزی حمایت می‌کردم و شش ماه پیش، وقتی به صورت کاملا آشکار خواستم چنین کاری کنم، با حضور طولانی مدت‌تر موافقت کردم. روسیه، ایران، سوریه و دیگرا دشمنان محلی داعش هستند. ما در آنجا کار [فعالیت] می‌کردیم. اما الان زمان بازگشت به خانه و به عظمت رساندن دوباره آمریکا است.»

«آیا آمریکا می‌خواهد پلیس خاورمیانه باشد، چیزی هم نصیبش نشود اما زندگی بار ارزش و تریلیون‌ها دلار را برای حفاظت از دیگران خرج کند،‌ و تقریبا در تمامی موارد، از آنچه که انجام می‌دهیم قدردانی نشود؟ آیا می‌خواهیم برای همیشه آنجا بمانیم؟ زمان آن است که دیگران نهایتا به مبارزه [با داعش] برخیزند…»

«علیرغم اخبار دروغین، روسیه، ایران، ایران و بسیاری دیگر از اینکه آمریکایی‌ها [سوریه] را ترک می‌کنند خوشحال نیستند، زیرا الان باید بدون ما با داعش و دیگر [گروه‌های تروریستی] که از آن‌ها نفرت دارند باید مبارزه کنند. من با فاصله بسیاری در حال ایجاد قدرت‌مندترین قدرت نظامی جهان هستم.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا