خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جزییات حادثه‌ تروریستی در چابهار

احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با تسنیم در تشریح حادثه امروز چابهار اظهار داشت: صبح امروز یک بمب در نزدیکی یکی از پاسگاه‌های انتظامی چابهار منفجر شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه انتحاری بوده است، افزود: در پی این حادثه 2 نفر شهید شده و 1 نفر زخمی شده است.

سرپرست فرمانداری چابهار در اظهاراتی جزییاتی از حادثه تروریستی در چابهار را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، رحمدل بامری در گفت‌وگو با شبکه خبر درباره حادثه تروریستی چابهار اظهار کرد: ساعت 9 و 55 دقیقه صبح امروز(پنجشنبه) یکی از عوامل استکبار و دشمن خون آشام اقدامی انتحاری را انجام داد.

وی افزود: این عامل انتحاری در یک وانت نیسان مواد منفجره به همراه داشته است و قصد ورود به فرمانداری انتظامی شهرستان چابهار را داشت که با مقابله نیروهای انتظامی موفق به ورود نشد و در ورودی  مقر فرمانداری مواد را منفجر کرد.

در میان مجروحان شماری زن و کودک نیز به چشم می خورند که به بیمارستان امام علی (ع) چابهار منتقل شده اند.

ساعتی قبل نیز محمدهادی مرعشی معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان خبر داد: صبح امروز یک بمب در یکی از خیابان‌های چابهار منفجر شد. صدای انفجار در یکی از خیابان‌های چابهار شنیده شد که بلافاصله نیروهای امنیتی و امدادی در محل مستقر شدند. این بمب در داخل یک خودرو کارگذاری شده بود که در نزدیکی یکی از پاسگاه‌های انتظامی منفجر شده است.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد که نیروهای امنیتی در حال بررسی آخرین وضعیت هستند که به‌زودی اخبار تکمیلی اعلام می‌شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا