خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گلاره ناظمی کاندیدای داور برتر فوتسال جهان شد

«گلاره ناظمی» داور بین المللی ایران در فهرست نامزدهای برترین داوران منتشر شده از سوی «فوتسال پلنت» قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، تارنمای فوتسال پلنت (futsalplanet) روز پنجشنبه فهرست نامزدهای برترین داوران فوتسال سال 2018 را که هر ساله به افراد برگزیده اهدا می شود، منتشر کرد که در آن نام «گلاره ناظمی» داور کشورمان نیز به چشم می خورد.

فوتسال پلنت با انتشار این فهرست نوشت: هیچ بازی بدون داور وجود نخواهد داشت و این همان دلیلی است که موجب شده این جایزه از سال 2004 برای داوران به عنوان جزئی تفکیک ناپذیر از ورزش، در نظر گرفته شود.

بدیهی است داوران سزاوار احترام و درک متقابل از سوی ما هستند حتی زمانی که سوت اشتباه می زنند، اتفاقی که بازیکنان و سرمربیان هم ممکن است مرتکب آن شوند.

«آمارال مسا» از برزیل، «احمد یوسف» از مصر، «خالد هنیچ» از مراکش، «نیکولا جلیچ» از کرواسی، «هیروکی کوبایاشی» از ژاپن، «والریا پالما» از شیلی، «آنتونی لیری» از نیوزیلند، «لانس واهایتسما» از آمریکا و «ایرینا ولیکانوفا» از روسیه، 9 نامزد دیگر این فهرست 10 نفره هستند.

ناظمی که از سال 80 داوری در فوتسال را آغاز کرده است، دو عنوان متوالی برترین داور فوتسال زنان کشور را در کارنامه دارد و امسال نیز قضاوت دیدار فینال المپیک جوانان آرژانتین را بر عهده داشت و در مسابقات جام ملت‌های بانوان اروپا نیز حاضر خواهد بود.

لازم به ذکر است روز گذشته نام «فرزانه توسلی» از سوی همین سایت در میان بهترین دروازه بان های جهان قرار گرفت.

در ادامه اعلام فهرست بهترین های سال 2018 فوتسال جهان، نام فاطمه اعتدادی دیگر ملی پوش فوتسال زنان ایران هم در بین بهترین بازیکنان قرار گرفت تا روند درخشش دختران فوتسال ایران ادامه داشته باشد.

سیستم امتیازدهی و انتخاب به این شکل است که، ابتدا تعدادی از بازیکنان در فهرست اولیه از سراسر جهان توسط سایت فوتسال پلنت انتخاب می شوند و کارشناسان در هر گروه 5 بازیکن را انتخاب می کنند و به آنها امتیاز می دهند، برنده این جایزه در هر گروه کسی است که بیشترین امتیاز را دارا باشد؛ نتیجه نهایی تمامی گروه ها نیز 10 دی ماه (31 دسامبر) اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا