خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وعده‌ی افزایش بودجه آموزش و پرورش در سال ۹۸

کمبود بودجه‌ی آموزش وپرورش امسال هم فشار بسیاری را به دوش این این وزارتخانه وارد کرد و مدارس یکی از علل دریافت وجه برای شهریه را که ممنوعیت‌هایی برای آن وجود دارد، تامین هزینه‌ی جاری مدارس عنوان می‌کردند؛ اتفاقی که نتیجه‌ی آن اختلال در تحصیل و حتی در برخی موارد ترک تحصیل کودکانی بود که از بضاعت مالی کمی برخوردار بودند. رییس سازمان برنامه و بودجه در نشست خبری در پاسخ به خبرنگار انصاف نیوز از افزایش بودجه آموزش و پرورش برای سال آینده خبر داد.

محمد باقر نوبخت به خبرنگار انصاف نیوز گفت: بودجه‌ی آموزش و پرورش را با یک رشد حدود 25 درصد و در بعضی قسمت‌ها تا 28 درصد و در بعضی از ردیف‌ها تا بالای پنچاه درصد دیدیم وفکر می‌کنیم آموزش وپرورش کلا با مشکلی با نام کمبود بودجه در سال آتی روبرو نباشد که فشاری را روی دانش آموز و خانواده‌ها بگذارد؛ ضمن اینکه ما برای سال آتی برای رتبه‌بندی مصوبه‌ای نداریم.

وی افزود: پیش بینی کردیم حدود دو هزار میلیارد تومان برای این فعالیت در ردیف جداگانه بگذاریم که اگر قرار بود ابلاغ شود از نیمه‌ی دوم سال بتوانیم اجرایی کنیم و به همین دلیل من فکر می‌کنم هیچ فشاری را بر خانواده‌ها برای گرفتن شهریه و جبران کسری منابع آموزش و پرورش در سال آینده نخواهیم داشت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. خسته نباشید.دیگر از این وعده های سرخرمن خسته ایم.ما در زبان ترکی ضرب المثلی داریم”ائششگیم اولمه یونجا بیتینجک”یعنی الاغم تا سبزشدن یونجه نمیر.مگر سال آینده بیشتراز امسال درآمدخواهیم داشت که وعده ی نوبختی میدهد؟از اول امسال گرانی پدر مارا درآورده در حالی که حقوقها مال پارسال است.حقوقی که پارسال خرج یک هفته نبود حتمن امسال خرج سه روز هم نخواهدشد که اینگونه است.مردم با کدامین درآمد جوابگوی این همه مشکلات را بدهد .از مدرسه گرفته تا معاینه فنی دست در جیب مردم برده اند و پولی در این جیب نیست.زنده باسید

  2. رئیس و ارائه دهنده برنامه که نوبخت باشد بهتر از این نمی شود مثل خانم صحبت می کند مثل حسن کلیدساز و دروغ پرداز فکر می کند و هیچ برنامه ای برای این سیستم خراب شده آموزش و پرورش ندارند ایران و منابعش علنا توسط سیصد و چهارصد نفر تاراج می شود و هیچ فکری ندارند و اصلا بلد هم نیستند….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا