خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پرسپولیسی‌ها در آستانه شروع لیگ شارژ مالی شدند ؛ مبلغ قرارداد بازیکنان پرسپولیس پرداخت شد

مبلغ قرارداد بازیکنان پرسپولیس پرداخت شد این پرداخت به صورت کل مبلغ قرارداد نبوده اما به نظر می‌رسد از لحاظ روحی سرخ‌پوشان را شارژ کرده است.

پس از کش و قوس‌های فراوان در مورد پرداخت پول به بازیکنان پرسپولیس و صحبت‌های همیشگی یحیی در مورد عدم رسیدگی به پرسپولیس حالا مدیران این تیم بخشی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده‌اند.

به گزارش فارس، در آستانه بازی تیم پرسپولیس مقابل پیکان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر امروز بخشی از قرارداد سرخ‌پوشان به حساب آنها واریز شد.

اگرچه این پرداخت به صورت کامل نیست و طبق شنیده‌ها تنها 6.5 درصد از کل مبلغ قرارداد بازیکنان پرسپولیس به آنها پرداخت شده است اما به نظر می‌رسد این اتفاق در روحیه بازیکنان پرسپولیس پیش از دیدار در مقابل پیکان تاثیرگذار باشد.

پرسپولیس در حالی چهارشنبه به مصاف پیکان می‌رود که امیدوار است در طی 6 هفته باقی مانده از لیگ فاصله 6 امتیازی خود با تیم استقلال را جبران کند و به ششمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر کشور برسد. بازی پرسپولیس در برابر پیکان بازی سرنوشت‌سازی است چرا که این تیم در صورت شکست دادن پیکان می‌تواند به توقف یا حتی شکست استقلال در برابر سپاهان بسیار امیدوار باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا