خرید تور تابستان ایران بوم گردی

“ژائوی خدا” متهم به آزار جنسی شد

از زنانی که در کلینیک ژائو دو دئوس (ژائوی خدا) مورد آزار جنسی قرار گرفته‌اند، از این مدعی “شفابخشی” شکایت کردند.

به گزارش بی‌بی‌سی ژائو تکسیرا دو فاریا که به “ژائوی خدا” معروف است در شهر آبادیانا (۱۲۰ کیلومتری جنوب غرب برازیلیا، پایتخت) زندگی می‌کند اما پیروانی از سراسر دنیا دارد.

زاهیرا لینکه، عکاس هلندی به تلویزیون گلوبو گفت که ژائو ابتدا ترتیبی داده تا کارهای جنسی انجام دهد و بعد به او تجاوز کرده است. دفتر آقای فاریا در بیانیه‌ای که برای تلویزیون گلوبو فرستاد، کلیه اتهامات را رد کرد.

در این بیانیه آمده است که فاریای ۷۶ ساله از قدرتش برای درمان هزاران نفر استفاده کرده و “انجام شدن هرگونه کار ناشایست حین فرآیند درمان قویا رد می‌شود.”

۹ زن برزیلی، که نامشان اعلام نشده، نیز به تلویزیون گلوبو گفته‌اند که این درمان‌گر خودخوانده به بهانه “پاکسازی” انرژی، آن‌ها را آزار داده است.

بعضی از این زن‌ها می‌گویند که پس از آزار و اذیت جنسی دچار افسردگی شده‌اند. یک روزنامه برزیلی مدتی بعد نوشت که دو زن دیگر هم به جمع شاکیان آقای فاریا اضافه شده‌اند.

آقای فاریا که مدرک پزشکی ندارد، پیش از این به دلیل انجام عمل جراحی بدون داشتن مدرک زندانی و جریمه شده بود.

اوپرا وینفری، مجری نامدار آمریکایی سال ۲۰۱۳ به برزیل سفر کرد تا در شرق برازیلیا، برنامه‌ای در مورد “جراحی روحی” آقای فاریا در کلینکش ضبط کند.

به گزارش شبکه خبری ای‌بی‌سی آقای فاریا مدعی شده که روح بیش از ۳۰ دکتر و انسان دیگر می‌تواند وارد بدن او شود و در واقع آن‌ها هستند که درمان را انجام می‌دهند.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. وقتی زنی با چنین وضعی که در عکس می بینیم می اید بیرون خوب هر مردی تحریک می‌شود و کاملا طبیعی است که کاری می کند اگر قرار باشد زنها در پوششان هر جور دلشان خواست عمل کنند باید به مردها هم حق بدهند که هر کاری دلشان خواست بکنند . مرد اگر واقعا مرد باشد و خواجه یا قدیس نباشد نمی تواند در برابر وضعی که می بینیم خودش را کنترل کند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا