خرید تور تابستان ایران بوم گردی

از مهناز افشار تا باران کوثری و رامبد جوان به حادثه معدن واکنش نشان دادند [عکس]

حادثه دردناک جان باختن معدنکاران در حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر بازتاب گسترده‌ای در صفحات اینستاگرام هنرمندان داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هنرمندان بسیاری از بهرام رادان، رامبد جوان و رضا میرکریمی تا مهناز افشار و باران کوثری این حادثه دردناک را در اینستاگرام تسلیت گفتند.

«کارگر معدن با تعجب : معدنچی که فشار قبر نداره ! قبلا کشیده ! آنقدر خسته اس تا سنگ لحد گذاشتن آروم میگیره و یه دل سیر میخوابه .» این جملات از فیلم «اینجا چراغی روشن است» در اینستاگرام رضا میرکریمی برای تسلیت به جانباختگان این حادثه منتشر شده است.

آخرین پست اینستاگرام هانیه توسلی یک عکس کاملا سیاه است که در توضیح آن نوشته است:‌‌ «وزیر کار از کشته شدن ۳۵ معدنچی در معدن زغال سنگ آزادشهر خبر داده است؛ «تمامی کسانی که محبوس شده بودند جان خود را از دست دادند»

خدايا خدايا خداى بزرگ و مهربان.امشب ايران عزا دار است.تسليت گفتن در اينجا چه دردى را دوا خواهد كرد؟به معنى واقعى كلمه غمگين و مبهوت و متاسفم.بياييد براى صبورى خانوادهايشان دعا كنيم.»

مهناز افشار نوشت:‌ «‏نمی‌دونم چطور باید کلمات رو کنار هم قرار بدم تا حالم رو توصیف کنم. ۲۱ معدن‌کاری که جونشون رو از دست دادند و باقی عزیزانی که محبوس شدن امیدوارم این فاجعه از این که هست بزرگتر نشه»

رامبد جوان مجری برنامه «خندوانه» در اینستاگرام نوشته است: «درگذشت جمعی از هم وطنانمان را در اثر انفجار #معدن زغال سنگ در استان گلستان را تسلیت میگم. و برای سلامتی سایر معدنچیان عزیز دعا میکنیم.»

«تسليت به بازماندگان فاجعه معدن آزادشهر، روح تمام مردانى كه از دل خاك به اوج آسمان رفته اند، شاد» این جملات بهرام رادان در واکنش به این حادثه است.

باران کوثری در این باره در اینستاگرام نوشته است: «قرار بود سخت ترين شغل  روى زمين باشيد ،نه آن پایین ، نه آن بالا …
خدايا ! بگیر دستان سیاه پرومته های را که هر روز می رفتند تا عمق زمین ، نور بیاورند …»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا