خرید تور تابستان ایران بوم گردی

صداوسیما خیلی از سکانس‌های هفت سر اژدها را سانسور کرده

یک بازیگر سریال هفت سر اژدها مدعی شد که صداوسیما خیلی از سکانس‌های این سریال را سانسور کرده است.

هفت سر اژدها نام مجموعه‌ای به کارگردانی ابوالقاسم طالبی، کارگردان فیلم قلاده‌های طلاست که به دلیل کیفیت پایین فنی و محتوایی آن مورد انتقاد طیف‌های مختلفی قرار گرفته است.

برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی بر این باور هستند که آنچه به عنوان سانسور هفت سر اژدها منتشر شده ترفندهای تبلیغاتی معمول برای دیده شدن این سریال است.

به‌نوشته‌ی سینماپرس، محمدرضا رهبری، بازیگر نقش مامور وزارت اطلاعات در سریال هفت سر اژدها گفت: خیلی از سکانس‌ها و به خصوص سکانس‌های بازی من در این سریال سانسور و حذف شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. کیفیت اش پایین نیست متاسفانه با نفوذ ژن خوک ها صداوسیما اقدام به سانسور گسترده کرده معلوم نیست چی به چی هست خدا پدرهای آقازاده‌ها الاغ زاده رو نابود کنه که ازخون شهدا برای خود سکو ساختن لعنت بر پدرهاشون

    91
    7
  2. سانسور یعنی ترس . سانسور یعنی حضور مافیاها و قدرت ظالم . سانسور یعنی یک جای کار میلنگه . صدا و سیما هم محتاطانه عمل کرده و منافع بعضی ها رو تامین کرده و این یعنی دروغ مصلحتی به مردم . این سریال فعلا یک بخش کوچکی از یک مافيای بزرگ و فساد آنها رو به تصویر کشیده . زمانی خواهد رسید که سریال‌های گوناگونی از اینگونه ملفیاها که خون مردم ایران رو تو شیشه کردند رو به تصویر خواهند کشید .

    17
    0
  3. نه اینکه بقیه سریال های تلویزیونی یا سینمای خانگی از محتوای فاخر برخوردارند!!!
    متن بسیار مفرضانه است . انگار خوب به هدف زد بدجور سوزونده.

    21
    6
  4. اتفاقا اصلا کیفیتش پایین نیست و بسیار هم عالی و زیبا است. هر کسی هم که یه قسمت رو نگاه میکنه مشتری میشه. ولی خوب بعضاً سوختن. سانسور هم زیاده

    38
    4
  5. مجبورند حذف کنند،چون دیگه یه سری چیزها برای دولت قبلی نیست،همیشگی هستند.حذف هم نخواهند شد
    پس ازشون نباید هیچکی هیچی بدونه
    چیز واضحی هست

    34
    29
  6. سلام.وقتی کاری باب میل یه سری افراد که پاچه خور اجنبین نباشه از نظر فنی سطح پایین ولی محتوا میشه.انوقت رسانه های که وابسته به این قشر مثلاً گاوزاده میان نظر میدان.اصلا سریال بدی است ولی همینکه یسری کارها رو نشون میده جرات داشته و شما هم اگه دنبال رو دزدها نیستی اظهار نظر نکن.

    28
    48
  7. انصاف نیوز، هر خبری درباره سریال هفت سر اژدها منتشر میکنه، سعی داره تحلیل آبکی خودش رو به خورد مردم بده، سعی میکنه به مخاطب بگوید ضعف فنی و محتوایی

    به مدیران انصاف عرض می کنم، دیگر این ترفندها کاربردی نیست و به شعور مخاطب توهین نکنید، مخاطب میدونه، یه مشت دزد و آقازاده در این مملکت چه غلطی کردند و شما سعی نکنید، آقازاده‌های دزد رو تطهير کنید.

    30
    2
  8. شاید چیزهایی که مینویسم سانسور بشه ما عادت کردیم ولی مینویسم. مهندس طالبی بزرگ دمت گرم که با ساخت این سریال بسیار بسیار بسیار عاااالی هرزه های این مملکت مظلوم را به مردم مظلومتر بیشتر شناساندی. خب طبیعیه یک عده جانواران متعفن خونخوار نحس و نجس باید منتقد به ساختار اصلی این سریال بشوند چراکه خطر رو بیخ گوششون احساس کردند. اما میدونید چه چیزی داره اعصاب مردم رو خوررررررد میکنه و دردناکه؟ اینکه مسئول و پسران خائنشون اینطور جنایت میکنندو با وجود این همه عدالتخوانه دادگستری قوه قضائیه این موجودات اینهمه جنایت میکنند اما انگار مصونیت دارند. بیچاره مردم مستضعف ایران که با جان ومالشون دارند ایران را نگه میدارند… زمان شاه طاغوت بود اما علنی بود ولی تکلیفشون معلوم بود ضد دین و ضد اسلام بودند اما الان هم طاغوت هست که در پنهان به اسم اسلام دارند خیانت به اسلام و خون شهدا و خانواده شهدا میکنند قوه قضائیه خیانت میکند که امثال روحانی خبیث هنوز بابت جنایتهاش محاکمه نشده…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا