خرید تور تابستان ایران بوم گردی

احمد خمینی یا یادگارِ یادگارِ یادگارِ امام؟!

در روزهای اخیر و با انتشار عکسی از احمد خمینی دوباره حاشیه‌های مربوط به فرزند سیدحسن خمینی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است. برخی معتقدند رفتار احمد خمینی ادامه‌ی همان ماجرای “آقازاده‌ها” در ایران است و گروهی دیگر نیز بر این باورند که هدف از توجه بیشتر از حد به حاشیه‌های او به این برمی‌گردد که احمد فرزند سیدحسن است!

به این بهانه چند نمونه از واکنش‌های کاربران توییتر به عکس منتشر شده از سیداحمد خمینی را به انتخاب خبرنگار انصاف نیوز می‌خوانید:

محمدسعید احدیان: عکس احمد #خمینی از تفریح #لاکچری اسب‌سواری،آنهم در شرایط سخت امروز لطمه به اعتبار امامی است که برای همدردی با کوخ‌نشینان،زیلونشین زیست. گرچه گردی برچهره امام‌ما نمی نشیند اما بر #سیدحسن‌آقا فرض است روشنگری کندیارفتارفرزندش را تقبیح کند یاحراست از بیت امام را به دیگری واگذارکند.

زهرا طباخی: با مدیریت تبلیغات رسانه ای پیرامون اشخاص میتوان مردم را به حاکمیتی امیدوار یا از آن متنفر کرد. نوع خبررسانی فارسی درباره خانواده سلطنتی انگلیس و اقوام امام خمینی را با هم در شبکه های اجتماعی مقایسه کنید. نتایج را صرفا نباید در علاقمندی مردم به کیت مدیلتون یا احمد خمینی خلاصه کرد.

میم ابن میم: جانم؟بغضا لابیک؟؟ الان سید احمد خمینی رو با امام حسین مقایسه کردی؟یا سید حسن رو با حضرت امیر؟ جدی حوزه علمیه چرا ساکته؟درس مذاکره از کربلا، بعدم درس کنسرت از امام حسن، الانم که مقایسه سید حسن با حضرت امیر؟! پس آقایون از درس و لباس و تریبونشون، کِی میخوان استفاده کنن؟

ابوالحسن براتی: تفریح لاکچری #سید_احمد_خمینی در اوج گرانی ها و بدبختی های مردم! یعنی ما خواهان سازشیم ولی شماها مانعید! یعنی #سید_حسن_آقا هم مانند برخی از بزرگان روحانیت، عرضه اداره بیتِ خودش را هم ندارد. در یک کلام یعنی #بازی_سازش

امید توشه: احمد خمینی درونم فعال شده؛ «اگر کسی از من تقاضای عکس کند، امتناع نمی‌کنم» #سلبریتی_مردمی

رهبرم سیدعلی است: احمد خمينى درآمدش از كجاست؟شغلش چيه؟ خودش كه سرش به لاكچرى بازى گرمه،لااقل باباش يه توضيحى به مردم بده #احمد_خمينى_درآمدش_از_كجاست

سیامک: درحالیکه مردم ایران بامشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم میکنند و سفره مردم کوچکتر میشود #احمد_خمینی و همسرش فارغ از مشکلات با پول های غارت شده مردم در حال خوشگذرانی وتفریح هستند و به سوارکاری پرداختند مسئولین فاسدمردم رادعوت به تحمل سختی ها میکنندوخودشان دررفاه و نعمت فراوان هستند

مسعود حکم‌آبادی: الان با انتشار عکس من در حین #سوارکاری آیا تاریخ خانوادگی من زیر سؤال نمیره؟!

پدر پسر شیطون: تفريح مورد علاقه سید احمد خمینی و همسرشان سواركارى ست. حداقل هزينه نگهدارى اسب، ماهانه ١.٥ ميليون تومان است حداكثر حقوق كارگر در سال ٩٨ با احتساب ٢٠٪ افزايش، ١.٣ ميليون تومان است. به نظرم هر چیز دیگه ای بنویسم اضافی هست.

امیر: برسد به دست #سید_احمد_خمینی سید ای کاش اینقدر که نتیجه ژنیتیکی امام خمینی بودی ! کمی هم نتیجه ایدئولوژیکی امام بودی!

روح‌الله: اشتباه برداشت نکنید این یک تفریح با دختر رئیس دفتر بابا شون داشتند. حالا شما هم شلوغش نکنید اون موقع مجرد بوده هنوز با ازدواج ناگهانی از این تفریحات فاصله نگرفته بوده مگه ایرادی داره؟؟؟؟ امام فرزندان معنوی زیادی دارد نیازی به این فرزندان مادی منسوب ندارد.

شهرستانی ساده: یه ارزشی عکس اسب سواری #احمد_خميني رو گذاشته و گفته زندگی لاکچری و فلان. بعد یه اصلاحطلب زیرش جواب داده که اسب سواری لاکچری نیست، سنت پیامبره. گرفتار شدیم بخدا.

ظل‌الله: آقای احمد خمینی لطفا پاسخ دهید که منبع درآمد شما از کجاست؟ شغل شما چیست؟ چه تخصصی دارید و به چه حرفه ای مشغول هستید؟

احمد خمینی: کار دشمن است!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. میشود دیگر به این فردنپردازید؟؟؟؟لااقل مطالب مربوطه را در قسمت زردخبرمنعکس کنید…چدا پرداختن به بعضی مطالب سوهان روح است…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا