خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیح درباره‌ی یک ادعا

جوابیه‌ی زیر ابتدا برای کانال تلگرامی امتداد، وابسته به حزب اتحاد ایران اسلامی ارسال شده است و پس از امتناع از انتشار آن در اینجا منتشر می‌شود:

ادمین محترم کانال تلگرامی امتداد

با سلام. در کانال امتداد در بخشی از متنی با عنوان «کارگران هفت تپه درست میگفتند اما کسی صدایشان را نشنید / اسدبیگی فاسد، کارگران را داعش خواند»، ادعا شده است: «احسان الله [اسدبیگی] در سال 98 از میان همه رسانه‌ها به سراغ انصاف نیوز رفت تا مصاحبه مفصلش را که دفاع از خود بود منتشر کند».

این ادعای بدون اطلاع در حالی مطرح شده است که در همان گزارش با عنوان «اسد بیگی‌ها درباره‌ی هفت‌تپه چه می‌گویند؟ / گفت‌وگو با مدیران هفت‌تپه و یکی از کارگران» [لینک]، فرآیند انجام آن مصاحبه به وضوح توضیح داده شده بود.

انصاف نیوز بارها مواضع انتقادی و ادعاها درباره‌ی مدیران آن شرکت را منعکس کرده است و در آبان ماه سال گذشته پس از پیگیری‌ها توانست مصاحبه‌ای انتقادی با آنها بگیرد که البته به همراه گفت‌وگو با یکی از نمایندگان کارگران منتشر شد.

انعکاس نظرات مختلف به‌ویژه حق دفاع کسانی که در حوزه‌های مختلف در مظان اتهام هستند همواره یکی از رسالت‌های اخلاقی و حرفه‌ای انصاف نیوز بوده و هست.

علی اصغر شفیعیان – مدیر انصاف نیوز

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا