خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده زنیت و سپاهان 16 شهریور 1402 | فوتبال دوستانه باشگاهی

پخش زنده زنیت و سپاهان 16 شهریور 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در دیداری دوستانه از ساعت 20:00 در ورزشگاه کرستوفسکی سن پترزبورگ روسیه رودررو می‌شوند.

(این دیدار با برتری 4 بر 1 زنیت روسیه خاتمه یافت.)

دو تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ روسیه و سپاهان اصفهان ایران در دومین دیدار دوستانه خود در یک سال اخیر از ساعت 20:00 به وقت ایران در ورزشگاه کرستوفسکی سن پترزبورگ روسیه به مصاف هم خواهند رفت.

اولین دیدار دوستانه دو تیم در اواخر بهمن ماه سال 1401 در اصفهان برگزار شد که سپاهان با دو گل به برتری رسید؛ شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده زنیت و سپاهان 16 شهریور 1402 در ساعت شروع بازی از لینک زیر استفاده نمایید و یا بر روی عکس زیر کلیک کنید.

پخش زنده زنیت سن پترزبورگ و سپاهان اصفهان 16 شهریور 1402 | فوتبال دوستانه باشگاهی

پخش زنده زنیت و سپاهان 16 شهریور 1402 | فوتبال دوستانه باشگاهی
پخش زنده زنیت و سپاهان 16 شهریور 1402 | فوتبال دوستانه باشگاهی

پخش زنده زنیت و سپاهان 16 شهریور 1402

تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ که تحت تاثیر حمله نظامی روسیه به اوکراین بسیاری از ستاره‌های خود را از دست داده، در سال‌های اخیر با درخشش ستارگانی چون سردار آزمون، مالکوم، برانیسلاو ایوانوویچ و … 5 بار پیاپی قهرمان روسیه شده است و در فصل جاری نیز به همراه دو تیم دیگر با 14 امتیاز در تعقیب کراسنودار 17 امتیازی است.

زنیت در تاریخ خود 10 قهرمانی لیگ روسیه، 5 قهرمانی حذفی، 9 قهرمانی سوپرکاپ روسیه و 1 قهرمانی در لیگ اروپا و 1 قهرمانی در سوپرجام اروپا را در کارنامه دارد.

از آن سو باشگاه سپاهان ایران که لیگ را با 4 برد از 4 بازی آغاز کرده و صدرنشین لیگ برتر خلیج فارس است، این روزها با شکایت سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراکتور به جهت تخلفات مالی رودررو است و ممکن است در گردآبی وحشتناک فرو برود.

سپاهان اصفهان نیز در تاریخ خود سابقه 5 قهرمانی ایران و 4 قهرمانی در جام حذفی ایران و همچنین نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا و حضور در جام باشگاه‌های جهان را دارد.

اما این دیدار با یک تریلی غایب برگزار خواهد شد چراکه ملی‌پوشان دو تیم در اردوهای ایران و روسیه به سر می‌برند و از میان 5 ملی پوش سپاهان تنها رضا اسدی با اجازه کادرفنی تیم ملی به روسیه رفته است و رامین رضاییان، پیام نیازمند، شهریار مغانلو و محمد دانشگر همچنان زیر نظر قلعه نویی در بلغارستان هستند علاوه بر این کاوه رضایی نیز به علت مصدومیت در این دیدار غایب است.

گفتنی است سردار آزمون مهاجم کنونی باشگاه آ اس رم ایتالیا تنها بازیکن مشترک تاریخ دو باشگاه است؛ اما شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید برای تماشای پخش زنده زنیت و سپاهان 16 شهریور 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب که با همکاری آپارات اسپرت در اختیار شما قرار گرفت بهره ببرید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا