خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حق شناس: باید از دولت در برابر دلواپسان حمایت کرد

محمدجواد حق شناس -فعال سیاسی اصلاح‌طلب- گفت: نوع نگاه امروز دولت به دانشجو، آزادی بیان و نقد پذیری مطلوب تر از گذشته است. باید دولت را در برابر دلواپسان و افرادی که فضا را به سوی یکجانبه گرایی هدایت می کنند، حمایت کرد.

به گزارش  ایرنا ، محمد جواد حق شناس عصر امروز (چهارشنبه) در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشکده خبر عنوان کرد: بسیاری از رخدادهای امروز نتیجه تصمیمات نادرست در دولت های نهم و دهم است.

وی با تاکید بر حمایت از دولت در وضع موجود گفت:در وضع موجود باید دولت را در برابر دلواپسان و افرادی که فضا را به سوی یکجانبه گرایی هدایت می کنند، حمایت کرد.

در ادامه مراسم دانشجویان دانشکده خبر مطالبات خود را از شورای شهر مطرح ساختند.

حق شناس در پاسخ به مطالبه دانشجویی در باره اختصاص فضای تبلیغاتی در میدان ولیعصر به دانشکده خبر، گفت: امکان اختصاص بیلبورد بزرگ میدان ولیعصر به دانشکده خبر نیاز به بررسی های حقوقی و قراردادی دارد اما می توان یک فضای خبررسانی در محدوده خیابان ولیعصر به این کار اختصاص داد.

این عضو شورای شهر در باره احتمال انحلال دانشکده خبر گفت: چطور می توان به انحلال دانشکده ای با سابقه ٢٦ سال و کارنامه درخشان با ٥ هزار دانش آموخته فکر کرد؟ اگر دانشجویان بر این باور باشند که این دانشکده باید به حیات خود ادامه دهد،هیچ کس نمی تواند آن را منحل کند.

وی از مدیرعامل ایرنا و مسئولان مربوط خواست تا نگاه انحلالی به دانشکده خبر را تجدید کرده و به تجدید نظر دراین تصمیم کمک کنند تا نگرانی دانشجویان این دانشکده از بین رود.

حق شناس افزود: روزنامه نگاری تنها شغل من است و به این شغل بیش از سایر مسئولیت های خود افتخار می کنم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا