خرید تور تابستان ایران بوم گردی

صادق خرازی: کنشگران سیاسی تجربه سال ۸۴ را تکرار نخواهند کرد

صادق خرازی -دبیر کل حزب ندای ایرانیان- گفت: با وجود همه مشکلاتی که در کشور هست؛ کنشگران سیاسی هوشمندانه تجربه سال ۸۴ را تکرار نخواهند کرد که نتیجه اش آن گرفتاری بزرگ و هدر رفتن استعدادها و ظرفیت‌های کشور می‌شود.

به گزارش ایسنا، صادق خرازی در چهارمین کنگره حزب ندای ایرانیان اظهار کرد: مشکلات معیشتی مردم، بی تدبیری ها در مدیریت ، فشار استکبار جهانی از جمله مشکلات امروز ما است.

وی ادامه داد: ما انتظارات فراوان زیادی از دولت و مسئولین داریم ، اما هرگز حاضر نیستیم، روی دیوار کسانی که هشت سال جمود کشور را ایجاد کردند را امضا کنیم.

خرازی گفت: باوجود همه مشکلاتی که در کشور هست؛ کنشگران سیاسی هوشمندانه تجربه سال ۸۴ را تکرار نخواهند کرد که نتیجه اش آن گرفتاری  بزرگ و هدر رفتن استعدادها و ظرفیت های کشور می شود.

وی ادامه داد:  انتظارات از دولت جدی است. اصلاح طلبان اجازه نخواهند داد نیروهای خارجی و استعمارگران که نوع دیدی از استعمار را با تحریم ایفا می کنند، موفق شوند.

خرازی با اشاره به نقش وزیر امور خارجه در بازی روابط بین الملل گفت: استمرار سیاست داخلی به سیاست خارجه منتهی می شود.اگر پشتوانه وزیر خارجه مردم باشد می تواند در عرصه های بین المللی موفق باشد.

وی افزود: دولتمردان موفقیت سیاست خارجه دولت را حفظ کنند و اعضای دولت این دستاورد بزرگ را جدی بگیرند.

دبیرکل حزب ندای ایرانیان سپس تصریح کرد: باید کمک کنیم دست اندرکاران در این روزهای دشوار خواب بیگانگان را تعبیر نکنند.

وی در پایان گفت: دکتر فاطمی ۱۱ ماه وزارت کرد و نامش باقی ماند؛ نام ظریف هم باقی می‌ماند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. سلام دکتر خرازی من به شما احترام میگذارم ولی اعتقادی به اصولگرایان واصلاح طلبان ندارم ولی بدانید تجربه انتخاباتی بعدی چیزی فراترازاین دوخواهد بود که همه شگفت زده خواهد کرد رادیکالی یانظامی گری یاداشتن گرایشات این داخل آن بسیار زیاد خواهد بود ولی بدانید که شگفتی بعدی انتخابات دنیا را خواهدترکاند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا