خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جوانگرایی به سبک وزرای جدید | رییس جمهور توبیخ کرد

رییس جمهور پس از خبردار شدن از انتصاب داماد خود به عنوان معاون وزیر صنعت، او را به شدت توبیخ کرد.

بنا بر شنیده‌ی خبرنگار انصاف نیوز، حسن روحانی از وزیر صنعت خواسته است که حکم معاونت برای کامبیز مهدی زاده را لغو کند.

بر اساس گزارش روز جمعه‌ی وزارت صنعت معدن تجارت، رضا رحمانی وزیر جدید، در حکمی کامبیز مهدی‌زاده به عنوان معاون وزیر و رییس سازمان زمین‌شناسی منصوب کرده است.

وی متولد 64 و فارغ التحصیل دانشگاه آزاد است که سابقه‌ی اجرایی ندارد.

رییس جمهور از اینکه بدون مشورت با وی چنین حکمی اعلام عمومی شده ابراز نارصایتی کرده است.

روحانی پیش از این به اعضای هیات دولت تاکید کرده بود که از انتصاب‌های فامیلی و حاشیه سازی برای دولت در این موقعیت پرهیز کنند.

دو ماه پیش خبر انتصاب پسر محمدرضا عارف در وزارت ورزش منتشر شد اما پس از اعتراضات، فعالیت او مسکوت ماند.

چند انتصاب جوان اما آقازاده

در یک ماه اخیر، فرهاد دژپسند وزیر جدید اقتصاد هم هادی رحمان فضلی فرزند وزیر کشور را به عنوان مشاور خود منصوب کرده که اعتراضاتی را در پی داشت اما هنوز این حکم لغو نشده است. این انتصاب پیش از انتشار رابطه‌ی فامیلی با وزیر کشور، به عنوان انتصاب مشاور جوان خبری شده بود.

شریعتمداری وزیر جدید کار نیز محمد کبیری، فرزند رییس سازمان نظام کشاورزی و معاون اسبق وزارت کشاورزی را به عنوان جوان‌ترین معاون خود منصوب کرد. دو روز پس از این حکم، پدر او از ریاست سازمان نظام کشاورزی کنار گذاشته شد.

این سه وزیر در دو ماه اخیر سکان این وزارتخانه‌ها را به دست گرفته‌اند.

آقازاده‌های منصوب رییس جدید سازمان تبلیغات در تبیان

آیا آقازاده‌ی وزیر کشور باید برکنار شود؟

نه به جابجایی‌های انقلابی بدون منطق

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. ماشالله وزیر محترم صنعت که دارای مدرک دانشگاه آزاد و هیات علمی دانشگاه شهید بهشتیه خوب بساط معامله را پهن کرده! دیگه باید ممنون باشه!! بعد این می خواد با فسادهای کشف شده در ان وزارت برخورد کنه!!!
    من چند هفته است توی شوک اینم که ما چه فکری درباره دانشگاه شهید بهشتی می کردیم حالا چی شد اعضای هیات علمیش!!

    1. دوست عزیز اون دژپسند است که با دکترای دانشگاه آزاد هیات علمی دانشگاه شهید بهشتیه! این یکی از بازماندگان عهد مهرورزیه!
      در هر دو صورت یاد اون جمله می افتند که:
      ترسم نرسی به کعبه ای …..

  2. لیبرالها و دزدهای مفت خور خوب هوای همدیگه رو دارن،دولت تدبیر و امید یه دولت فاسد،شیاد،دروغگو،عوامفریب،کدخدا پرست و غرب زده هست که تاکنون به جز تحمیل خسارت به ملت و کشور هیچ نفعی نداشته است

    2
    6
  3. در ضمن به جای آقاراده باید نوشت و بیان کرد،مفت خور زاده،رانت خور زاده،دزد زاده،آشغال زاده آقازاده خیلی زیاده برای این گردن کلفتهای مفت خور و پست

    2
    2
  4. چاره ای ندارند ، آنقدر نهادهای حکومت سوابق مشعشعی دارند که نمیشود غریبه ای را به این حریم راه داد والا حقوق این مناسب عشر پول توجیبی این نوچشمان هم نیست !
    هر که افزوده گشت سیم و زرش
    زر نباریده ز آسمان به سرش
    از کجا جمع کرده این زر و مال
    یا خودش دزد بوده یا پدرش
    “سعدی”

  5. سلام،
    سازمان زمین شناسی کشور (که بعداً نام آن به سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور تغییر داده شد) در سال 1341 (56 سال قبل) با پشتیبانی سازمان ملل متحد در ایران تأسیس شد، زیرا در آن زمان فقط شرکت ملی نفت ایران با همکاری مستشاران خارجی نقشه های زمین شناسی بخش های جنوبعربی ایران را تهیه کرده بود و منابع و ذخایر معدنی کشور بصورت اصولی شناسایی و معرفی نشده بود.
    حال پس از 56 سال نه تنها این سازمان با مدیریت 18 ساله آقای مهندس محمدتقی کره ای (از زمان دولت اول آقای رفسنجانی تا دولت دوم آقای روحانی)، که تمامی بندهای اساسنامه سازمان زمین شناسی کشور را معلق و این سازمان را به ویرانه ای در حال انحطاط تبدیل نمود، امید بود با انتصاب فرد دیگری (حتی سرکار خانم لک که مدیر ضعیفی بود) این طلسم شکسته شود.
    حال ببینیم چه شد!
    کسی را بر سر یک منصب می نشانند که همه بگویند صد رحمت به مدیر بی کفایت قبلی.
    و من ا… التوفیق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا