خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تجمع کسبه‌ی محدوده‌ی طرح توسعه دانشگاه تهران

یکی از مخاطبان انصاف نیوز خبر تجمع اهالی و کسبه‌ی محدوده‌ی طرح توسعه دانشگاه تهران روبه‌روی وزارت راه‌و‌شهرسازی را برای درخواست ابطال طرح، ارسال کرده است.

در خبر ارسالی آمده است: پیش از این، مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری در نامه‌ای به رئیس جمهور ضرورت دستور ایشان برای توقف فعالیت‌های توسعه‌ای دانشگاه‌ها در شهرها را عنوان کرده بود. در بخشی از این نامه آمده است: «طرح توسعۀ دانشگاه تهران در حال حاضر هیچ مدافعی در میان نهادهای مدیریت شهری و دولت ندارد.»»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. این طرح یکی از بهترین طرحها بوده که در زمان ریاست دکتر فرجی دانا بر دانشگاه تهرانبه طوری جدی عملیاتی شد و با بودجه 200 میلیون دلاری که به آن اختصاص داده شده بود املاک اطراف دانشگاه با بالاترین قیمت مالکان آن خریداری می شد. بر اساس همین طرح تبدیل خیابان انقلاب به پیاده راه در دستور کار بود حالا چه اتفاقی افتاده که تجمع اعتراضی کسبه ! انعکاس داده می شود و ظاهرا همه دشمن این طرح شده اند معلوم نیست؟!

    1
    2
  2. مقام معظم رهبری با این طرح مخالف هستند و فرمودند بروید در اطراف تهران زمین زیاد است آنجا زمین بگیرید و دانشگاه تهران را بصورت سمبول نگاه دارید ..

  3. آقا و یا خانم نکته بین اگر در جریان 20 سال نابسامانی و خرابی و از همه مهمتر اجحاف در حق مالکین و تضییع حقوق آنان و یا بهتر بگویم اگر خود یکی از متضررین بودید این گونه سخن نمی گفتید. دانشگاه تهران متاسفانه بیست سال در مقابله با همسایگانش از طرحی دفاع کرد که حاصلی جز خرابی و نابسامانی نداشت. این طرح که به کشتی به گل نشسته بیشتر می ماند تا طرحی عملیاتی چون خنجری بر قلب پایتخت فرود آمد و هویت فرهنگی و تاریخی و اجتماعی خیابانهای اطراف دانشگاه را بیرحمانه تخریب نمود لطفا سری به اطراف دانشگاه تهران بزنید تا ببینید که طرح توسعه علمی دانشگاه تهران به توسعه بنگاه داری دانشگاه بدل شده است. آیا مردمی که مغازه ها و خانه هایشان 20 سال است که به نوعی در توقیف این طرح قرار گرفته حق ندارند که فریاد بزنند دانشگاه تهران ستم به همسایگان را متوقف کن ؟ آیا مردمی که اجازه نوسازی خانه هایی که در حال تخریب بر سرشان است را ندارند نباید فریاد بزنند ؟ ! این طرح با چه توجیه اقتصادی قرار است اجرا شود؟ چند سال دیگر مردم بلاتکلیف بمانند ؟ اینجا کسی با توسعه علم و دانش مخالف نیست اما این مهم نبایید به تضییع حقوق مردم منجر شود

    2
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا