خرید تور تابستان ایران بوم گردی

لیست دانشگاه های رایگان انگلیسی زبان آلمان

رپورتاژ آگهی

در آلمان، بیش از 300 دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی وجود دارد که از جمله آن‌ها 150 دانشگاه دولتی و 50 دانشگاه غیردولتی هستند. بسیاری از این دانشگاه‌ها دوره‌های تحصیلی انگلیسی زبان را ارائه می‌دهند. در آلمان، بسیاری از دانشگاه ها دوره های رایگان را به زبان انگلیسی ارائه می دهند. برای تحصیل در آلمان برای شما لیستی از دانشگاه های رایگان آلمان برای تحصیل زبان انگلیسی آورده شده است:

دانشگاه علوم کاربردی اروپا

دانشگاه برلین (دانشگاه هومبولت برلین)

دانشگاه فنی مونیخ

دانشگاه برلین به صورت رایگان

دانشگاه MPI برلین

دانشگاه برمن

دانشگاه علوم کاربردی دارمشتات

دانشگاه دویسبورگ-اسن

دانشگاه گوته فرانکفورت

دانشگاه فرایبورگ

دانشگاه فرانکفورت

این دانشگاه‌ها علاوه بر دوره‌های زبان انگلیسی، دوره‌های تحصیلی در بسیاری از رشته‌های تخصصی مختلف را نیز ارائه می‌دهند. همچنین، بسیاری از آن‌ها به دانشجویان بین‌المللی فرصت‌هایی برای تحصیل به صورت رایگان و یا با هزینه کمتری در اختیار می‌گذارند. در کل، دانشگاه‌های آلمان معروف به کیفیت بالای تحصیلی و علمی هستند و برای دانشجویان بین‌المللی فرصت‌های بسیاری برای کسب تجربه بین‌المللی و به دست آوردن مهارت‌های جدید فراهم می‌کنند.

 دانشگاه های رایگان آلمان به زبان انگلیسی

شرایط تحصیل در آلمان به زبان انگلیسی

در آلمان اکثر دانشگاه ها دوره هایی را به زبان انگلیسی ارائه می دهند، اما برای ثبت نام در این دوره ها باید شرایط خاصی از جمله آزمون زبان، مدارک تحصیلی و هزینه ها را داشته باشید. در زیر برخی از الزامات تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه های آلمان آورده شده است:

گواهی زبان:

اکثر دانشگاه های آلمان به مدرک زبان مانند تافل یا آیلتس از دانشجویانی که در دوره های انگلیسی ثبت نام کرده اند نیاز دارند. اما برخی از دانشگاه ها مانند دانشگاه فرایبورگ، دانشگاه هایدلبرگ و برخی دیگر نیازی به مدرک زبان از دانشجویان ندارند اما مصاحبه زبان انجام می دهند.

مدارک تحصیلی:

برای ثبت نام در دوره های زبان انگلیسی، دانش آموزان باید دارای مدارک تحصیلی مناسب باشند. برای مثال برای ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد باید مدرک کارشناسی معتبر داشته باشید.

هزینه های تحصیل:

 هزینه های تحصیل برای دانشجویان بین المللی در دانشگاه های آلمان معمولا بالاست. هزینه بستگی به دانشگاه و سطح تحصیل دارد. به عنوان مثال، در مقطع کارشناسی ارشد، شهریه در برخی از دانشگاه ها می تواند بین 5000 تا 20000 دلار در سال باشد.

اقامت:

 برای دوره های بیش از 90 روز، دانشجویان باید اجازه اقامت در آلمان را دریافت کنند. برای دریافت مجوز اقامت، باید مدارک خاصی مانند گواهی تحصیلی، بیمه سلامت، مدارک مالی و گواهی زبان را به مقامات مربوطه ارائه دهید.

شرایط تحصیل در آلمان به زبان انگلیسی

مدرک زبان مورد نیاز برای دانشگاه های رایگان انگلیسی زبان آلمان

به طور کلی تحصیل به زبان انگلیسی در آلمان با مشکلاتی مانند شهریه، الزامات زبان و مدارک تحصیلی همراه است، اما با توجه به کیفیت بالای آموزش و فرصت های شغلی مطلوب در آلمان، این مطالعه می تواند در بلندمدت مفید باشد.

در اکثر دانشگاه های آلمان، مدرک زبان مانند تافل یا آیلتس برای دانشجویانی که در دوره های زبان انگلیسی ثبت نام کرده اند مورد نیاز است. نمرات مورد نیاز بسته به دانشگاه و سطح تحصیل متفاوت است.

به طور کلی، برای ورود به دوره تحصیلی در یک دانشگاه آزاد در آلمان، باید حداقل نمره 6.0 یا 6.5 در آزمون آیلتس یا حداقل 80 یا 90 در آزمون تافل کسب کنید. پذیرش در دوره های کارشناسی ارشد و دکتری مستلزم کسب حداقل نمره 6.5 یا 7.0 در آزمون آیلتس یا حداقل نمره 90 یا 100 در آزمون تافل است.

چالش های تحصیل انگلیسی در دانشگاه های آلمان

تحصیل برای دانشجویان انگلیسی زبانی که قصد دارند در آلمان به تحصیل بپردازند می تواند چالش برانگیز و دشوار باشد اما در اکثر مواقع مزایای تحصیل در آلمان به حدی است که بتوان از چالش های آن چشم پوشی کرد. چالش های تحصیل در دانشگاه های آلمان برای دانشجویان انگلیسی زبان:

مهارت‌های زبانی: اگرچه بسیاری از دانشگاه‌های آلمان دوره‌هایی را به زبان انگلیسی ارائه می‌دهند، آلمانی همچنان زبان اصلی آموزش برای اکثر موضوعات است. بنابراین دانش آموزانی که به خوبی آلمانی صحبت نمی کنند در درک دروس و یادگیری مطالب مشکل دارند.

هزینه زندگی:

 هزینه زندگی در آلمان بالاست، به خصوص در شهرهای بزرگی مانند برلین، مونیخ و فرانکفورت. دانش آموزان باید به دقت برای هزینه هایی مانند اسکان، غذا، حمل و نقل و سرگرمی برنامه ریزی کنند.

محدودیت های کاری:

دانشجویان غیر اتحادیه اروپا/اتحادیه اقتصادی اروپا (EU/EEA) ممکن است با محدودیت های کاری مواجه شوند که می تواند تامین هزینه های زندگی را دشوار کند. دانشجویان باید قبل از ثبت نام در دانشگاه شرایط ویزای خود را بررسی کنند.

تفاوت های فرهنگی:

دانش آموزان کشورهای غیر اروپایی ممکن است با تفاوت های فرهنگی مواجه شوند که سازگاری با زندگی در آلمان را دشوار می کند. برای مثال، برنامه درسی، فرهنگ و برنامه های روزانه ممکن است با آنچه دانش آموزان معمولاً در کشور خود با آن مواجه می شوند متفاوت باشد.

دشواری

 سیستم آموزشی آلمان بسیار دشوار است و دانش‌آموزان ممکن است مجبور باشند زمان بیشتری را صرف مطالعه و آمادگی برای امتحانات کنند.

انتخاب رشته:

 در برخی از دانشگاه های آلمان، انتخاب رشته به عهده دانشجویان گذاشته نمی شود و آنها باید رشته های خاص مرتبط با رشته خود را انتخاب کنند. این می تواند برای دانشجویانی که رشته های خاصی را دنبال می کنند چالش برانگیز باشد.

به طور کلی تحصیل در دانشگاه های آلمان چالش های خاص خود را دارد اما با برنامه ریزی دقیق و هدف گذاری دانشجویان می توانند با موفقیت تحصیل کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله تحصیل در آلمان به زبان انگلیسی ملک پور مراجعه کنید.

دوره های رایگان زبان انگلیسی در دانشگاه های آلمان

بیشتر دانشگاه‌های آلمان دوره‌های زبان رایگان برای دانشجویان خود ارائه می‌دهند. این دوره‌ها معمولاً به صورت کلاسی و یا آنلاین ارائه می‌شوند و به دانشجویان کمک می‌کنند تا سطح زبان خود را بهبود بخشند و برای تحصیل در دوره‌های مختلف آماده شوند.

همچنین، برخی دانشگاه‌ها دوره‌های زبان رایگان برای عموم علاقمندان نیز ارائه می‌دهند. این دوره‌ها معمولاً در مراکز آموزش زبان دانشگاه و یا در مراکز آموزش زبان مستقل ارائه می‌شوند. برخی از دانشگاه ها نیز بورسیه هایی برای تقاضیان ترتیب می دهند، برای اطلاع از بورسیه های تحصیلی دانشگاه های آلمان می توانید به سایت زیر مراجعه کنید:

https://malekpourmie.net/شرایط-بورسیه-تحصیلی-در-آلمان/

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا