خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درخواست تعویق آزمون‌های وزارت بهداشت [+متن اصلاحی]

جمعی از داوطلبین کنکورهای ارشد و دکترای وزارت بهداشت در متنی ارسالی به انصاف نیوز در انتقاد به برگزاری کنکورهای ارشد و دکتری در تابستان، به دلایلی از نظر خود اشاره کرده‌اند که در پی می‌آید:

1_ عدم خروج منحنی انتشار، از وضعیت پیک به حالت نرمال

2_ محدودیت برگزاری آزمونهای وزارت بهداشت به لحاظ حوزه‌های امتحانی و تجمع زیاد داوطلبین در حوزه‌های محدود

3_ رفت و آمد داوطلبین بین شهرهای مختلف برای حضور در شهر حوزه امتحانی.. به دلیل محدود بودن مکان‌های برگزاری به شهرهای مرکزی و مراکز شهری و مراکز استانی

4_ وجودناقلین پنهان بسیاری که در قالب کادر درمان، یا هر قالب دیگری، ماه‌ها فعالیت داشته و دارندو بعضاً هم در تجمعات علوم و هم بهداشت… شرکت کردند.

5_ نزدیک بودن روزهای آزمون‌ها به یکدیگر که خطر انتشار از طریق رفت و آمدهای بین شهرها رو به مراتب شدیدتر و گسترده‌تر خواهد کرد

6_ باتوجه به امکان ثبت نام دوباره داوطلبین، پیش بینی افزایش تعدا د، دور از انتظار نیست که خود باعث ایجاد مشکل در برنامه ریزی مکانی خواهد شد و نهایتاً عدم توانایی مدیریت مطلوب اسکان داوطلبین در مکان‌هایی که از سال‌های قبل و درشرایط متفاوت و دور از بیماری، در نظر گرفته شده بودند را در پی خواهد داشت به خصوص در زمینه چینش استاندارد و رعایت فاصله گذاری بر مبنای استاندار دجدید سازمان بهداشت جهانی، که مدل‌های اسکان پیشین ابداً، دیگر قابل اجرا نیستند.

7_ مسئولین محترم شاهد کاهش انتشار در ایام عید، به دلیل کاهش رفت و آمدهای بین شهری بودند، بنابراین دو ر از انصاف است که اثر مشخص رفت و آمدهایی که حواشی تجمعات است، را مورد توجه قرار ندهند،…. دوستان وزارت علومی با تعداد بسیار زیاد بعضاً داوطلب کنکورهای بهداشت هستند، که با توجه به انبوه جمعیت، انتظار می‌رود یک موج از بیماری از روزهای برگزاری آزمونهای علوم، به سمت تجمعات و آزمونهای بهداشت در روزهای بعدی منتقل بشود و این موج، در مورد داوطلبین دکترای همزمان در هر دو آزمون بهداشت و علوم، ملموس‌تر هم هست.

8_ متاسفانه افزایش دما به کاهش ابتلا و انتشار کمکی نکرد و نمی‌توان تابستان را فصل خوبی برای برگزاری تجمعات دانست.

9_ بسیاری از دوستان کادر درمان و بسیاری از عزیزان داوطلب، به کانال‌های تلگرامی برای شرکت در کارزار دسترسی نداشته و ندارند و متاسفانه حجم بالای آرای مخالف برگزاری آزمونها در اواسط تابستان، آنچنان که باید دیده نشده

10_ براساس گفته‌های مسئولین، شروع ترم سال آینده، بهمن ماه می‌باشد.. بنابراین فرصت به اندازه کافی برای برگزاری آزمون و اعلام نتایج مهیاست

11_ خواسته همه داوطلبین، تضمین برگزاری تجمعات سالم، در هر فصلی از سال بوده و هست و جزئیات در خواست، در متن نامه کارزار که به پیوست این نامه، ارسال می‌شود، به طور کامل درج گردیده است.

12_ مراتب تشکر خود را از شما و همکاران محترمتان اعلام و با دعای خیر خود در ماه مهمانی الهی، خواهان برکات بی نظیر پروردگار مهربان برای شما هستیم.


متن اصلاحی

متن اصلاحی در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ساعت ۱۶: متن پیش رو، نسخه‌ی اصلاح شده‌ای است از متن بالا که به صلاحدید نویسنده، ویرایش شده است:

۱. عدم خروج منحنی انتشار، از وضعیت پیک به حالت نرمال

۲. محدودیت برگزاری آزمونهای وزارت بهداشت به لحاظ حوزه‌های امتحانی و تجمع زیاد داوطلبین در حوزه‌های محدود

۳. رفت و آمد داوطلبین بین شهرهای مختلف برای حضور در شهر حوزه امتحانی.. به دلیل محدود بودن مکان‌های برگزاری به شهرهای مرکزی و مراکز شهری و مراکز استانی

۴. وجودناقلین پنهان بسیاری که در قالب کادر درمان، یا هر قالب دیگری، ماه‌ها فعالیت داشته و دارندو بعضاً هم در تجمعات علوم و هم بهداشت…، شرکت کردند.

۵. نزدیک بودن روزهای آزمونها به یکدیگر که خطر انتشار از طریق رفت و آمدهای بین شهرها رو به مراتب شدیدتر و گسترده‌تر خواهد کرد

۶. باتوجه به امکان ثبت نام دوباره داوطلبین، پیش بینی افزایش تعدا د، دور از انتظار نیست که خود باعث ایجاد مشکل در برنامه ریزی مکانی خواهد شد و نهایتاً عدم توانایی مدیریت مطلوب اسکان داوطلبین در مکان‌هایی که از سال‌های قبل و درشرایط متفاوت و دور از بیماری، در نظر گرفته شده بودندرا در پی خواهد داشت به خصوص در زمینه چینش استاندارد و رعایت فاصله گذاری استاندار دجدید سازمان بهداشت جهانی، که مدل‌های اسکان پیشین ابداً، دیگر قابل اجرا نیستند.

۷. مسئولین محترم شاهد کاهش انتشار در ایام عید، به دلیل کاهش رفت و آمدهای بین شهری بودند، بنابراین دو ر از انصاف است که اثر مشخص رفت و آمدهایی که حواشی تجمعات است، را مورد توجه قرار ندهند،…. دوستان وزارت علومی با تعداد بسیار زیاد بعضاً داوطلب کنکورهای بهداشت هستند، که با توجه به انبوه جمعیت، انتظار می‌رود یک موج از بیماری از روزهای برگزاری آزمونهای علوم، به سمت تجمعات و آزمونهای بهداشت درروزهای بعدی منتقل بشود و این موج، در مورد داوطلبین دکترای همزمان در هردوازمون بهداشت و علوم، ملموس‌تر هم هست.

۸. خواسته همه داوطلبین، تضمین برگزاری تجمعات سالم، در هر فصلی از سال بوده و هست و جزئیات در خواست، در متن نامه کارزار که به پیوست این نامه، ارسال می‌شود، به طور کامل درج گردیده است

۹. مراتب تشکر خود را از شما و همکاران محترمتان اعلام وبا دعای خیر خوددر ماه مهمانی الهی، خواهان برکات بی نظیر پروردگار مهربان برای شما هستیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا