خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«بساط تار و تنبور و تنبک و رقاصی‌شان را پهن کرده‌اند»

حمله‌ی صفحه‌ی اینستاگرام شاگران ازغدی به شهرداری

صفحه‌ی اینستاگرامی به نام «شاگردان استادحسن رحيم‌پور ازغدى» با دو فیلم از یک مراسم ورزش خیابانی درتهران نوشت:

اینهم از هنرنمایی شهردار جدید و شورای شهر. وقتی بعد سه سال، بزرگترین افتخار شورای شهر تغییر نام بزرگراه نیایش به بزرگراه رفسنجانی باشد و سه چهاربار انتخاب شهرداران درپیت، باید هم منتظر این لوده بازی‌ها بود، هم برای اینکه بگویند ما یک کاری کرده‌ایم بالاخره، و هم برای اینکه مثل اسلاف اصلاح طلب شان (بخوانید افساد طلب) و هم تیمی‌هایشان در مجلس و دولت، یک ضربه‌ای به فرهنگ حجاب و عفاف و حیا و حریم‌های دینی و شرعی زده باشند. احمق است اگر کسی فکر کند اینها همه برنامه‌ریزی شده نیست.

خیابان اراک منتهی به خیابان شهید سپهبد قرنی را با همکاری نیروی انتظامی بسته‌اند، و بساط تار و تنبور و تنبک و رقاصی‌شان را پهن کرده‌اند. زن و مرد هم بطور مختلط همراه با موزیک قِر می‌دهند و مثلا ورزش می‌کنند.

روحانی راست می‌گفت که «پلیس موظف به اجرای اسلام نیست»، پلیس موظف به بستن خیابان و تامین امنیت برای بساط رقاصی است. بیشتر طاقت نیاوردم بمانم و از هنرنمایی این جماعت که اغلب‌شان خانواده کارمندان حلال‌خور شهرداری و چهارتا دختر ترشیده از ان‌جی‌اوهای معلوم الحال بودند، فیلم بگیرم، وگرنه مطمئن بودم صحنه‌های بدیع‌تری رخ خواهد داد.

مردم! حواستان جمع باشد! می‌خواهند چیزهایی را از شما بگیرند که به دست آوردن دوباره‌ی آنها صدها سال ممکن است طول بکشد.

[پنج شنبه ۲۹ آذر ۹۷ ساعت ۱۱ ]

رونوشت: خدمت آیت الله العظمی مکارم شیرازی دامت برکاته جهت تذکر به وزیر کشور و شورای شهر و شهردار در صورت صلاحدید. #شهرداری #شورای_شهر #رقص #موسیقی #حیا #عفاف #بدحجابی #حناچی #نیروی_انتظامی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. یعنی بدست آوردن دوباره شغل و نان بی دغدغه و زندگی بدون گرانی و اشراف زادگی شما و … صدها سال طول می کشد؟؟؟؟
    چرا مثل مولی علی (ع) درباره ظلم به یک پیرزن یهودی دق مرگ شدن را اولی نمی دانید ؟؟؟ از کارتن خوابها ، از زلزله زده ها، از دختران شین آباد لابد به زبان بی نزاکت شما ترشیده ! لطفا عکس و فیلم بگیرید اعلیحضرت !
    حدیث « آیا بدین بسنده کنم که مرا امیرالمومنین بخوانند و در فلان جا یا بهمان جا کسی سر گرسنه بر بالین بنهد؟» حضرت مولی را بخوانید (کجا گفته … و در فلان جا یا بهمان جا کسی تنبک بزند و برقصد؟

    1. عزیز برادر ، انقلاب کردیم که کسی تنبک نزند ، والا کار و نان و زندگی بی دغدغه که داشتیم و یک خودرو پورشه هم در ایران نبود ولی تویوتای 42 هزار تومانی بود !
      ایت الله خلخالی نوشت که وقتی هویدا را محاکمه میکردیم ، گفت من خدمت کردم . وقتی گفتم چه خدمتی کردی گفت ، وقتی من نخست وزیر شدم قوطی کبریت یک قران بود و بعد از 13 سال که رفتم هم یک قران بود !

  2. ملت مومن و شریف ایران اسلامی مادامی که ایمان واقعی و صداقت و راستی در گفتار و رفتار دعوت کنندگان به حجاب و شرافت ببیند همچنان با میل و اختیار خویش پذیرای آن خواهند بود.
    اما امان از زمانی که ازغدی و ازغدی ها میدان دار دعوت مردم به حجاب و شرافت شوند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! نتیجه اش این میشود که نباید بشود.

    انداختن اشتباه و خطای خود به گردن دیگران هم چاره کار نیست!!!!!!! چرا که همه ملت مومن و همیشه در صحنه ایران اسلامی گواه و شاهد هستند که حتی بانوان خارجی در سفرهایشان به ایران اسلامی و در دیدار با رئیس جمهور محترم و منتخب مان و دولت شریف او، به حرمت شأن و مقام اسلامی ایشان، کاملاً مقبول و پسندیده رعایت شئونات را می نمایند.

    بنابراین تنها راه صلاح و صواب این است که ازغدی و ازغدی ها سرشان به کار خودشان باشد و هدایت دینی و شرعیات مردم به بزرگان دین و مراجع گرانقدر تقلید و راستگویان و درستکرداران (بندگان حقیقی خداوند متعال) سپرده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا