خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گزارش بازدید از مرکز علمی زغالسنگ کرمان و زغالشویی زرند

مهندس مرتاض مدیر عامل شرکت زغالسنگ کرمان به همراه هیاتی از امکانات و تجهیزات مرکز علمی کاربردی این شرکت بازدید کرد.

در این بازدید دکتر شمسی ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان و دکتر معین زاده رییس مرکز علمی کاربردی زغالسنگ از ساختمان ریاست، اداری، آموزشی، ساختمان کلاسها، آزمایشگاه، کارگاه برق، سایت کامپیوتر، سالن ورزشی، میدان آموزشی، تونل آموزشی، کارگاه برق، کارگاه اتومات، کارگاه بالابر، گاراژ لوکوموتیو، سالن کتابخانه، کارگاه فرآوری مواد معدنی و مجموعه فرهنگی مرحوم کاشیگر حضور داشتند.

 

گزارش سفر مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد

به گزارش روابط عمومی شرکت معادن زغال سنگ کرمان، مهندس عسکری مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد روز چهارشنبه به همراه هیاتی بلند پایه به استان کرمان سفر کرد. در جریان این سفر جلسات متعددی با حضور مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد برگزار شد.

اولین جلسه با حضور تمامی اعضای شواری کارگری مناطق معدنی و مدیر عامل شرکت معادن زغال سنگ کرمان، مهندس مرتاض و مهندس اسماعیلی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مدیر عامل شرکت زغال سنگ کرمان گزارش جامعی از روند تولید و استخراج زغال سنگ ارائه کرد. در ادامه یکی از نمایندگان شورای کارگری گزارش مشکلات و درخواست‌های کارگران معادن زغال سنگ را از قبیل آماده سازی و تجهیز معادن زغال سنگ، ضریب شغلی و مشکلات در آمدی و هم چنین افزایشات حقوق کار گران را خواستار شد.

مهندس عسکری ضمن تقدیر و تشکر از «زحمات کارگران عزیز» و هم چنین عرض تسلیت در گذشت مرحوم کربلایی حسین شریفی کارگر معدن آبنیل، ایمنی را اصلی ترین امر در هر کاری دانسته و کارگر و نیروی انسانی را بزرگ‌ترین سرمایه‌ی هر مجموعه‌ی تولیدی بر شمرد و گفت که محیط کارگری بوی بهشت می‌دهد. مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد خود را از بدنه‌ی کارگری دانسته و گفت که با تمام توان و عزمی راسخ پیگیر مطالبات تمامی کارگران خواهد بود. وی از مدیر عامل شرکت زغال سنگ کرمان خواست تا ضمن تنظیم صورت جلسه‌ای با در نظر گرفتن موارد قانونی به درخواست شورای کارگری جامه‌ی عمل پوشیده شود؛ که این صورت جلسه بلافاصله توسط مدیر عامل شرکت معادن زغال سنگ کرمان تنظیم و به امضای اعضای شورای کارگری، مدیر عامل صندوق بازنشستگی، مدیر عامل شرکت زغال سنگ کرمان و سایرین رسید.

جلسه‌ی بعد که با حضور مدیر عامل صندوق بازنشستگی، مدیر عامل شرکت زغالسنگ کرمان، دکتر پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور و رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، دکتر امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، مهندس خنجری فرماندار زرند، مهندس اژدری فرماندار راور، مهندس سالاری فرماندار کوهبنان، مهندس مهدلو شهردار زرند و فتاحی بخشدار طغرالجرد برگزار شد.

در این جلسه ابتدا دکتر پور ابراهیمی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مهندس عسکری برای رفع مشکلات بازنشستگان و معادن زغال سنگ کرمان گفت: الحمد الله با مدیریت جدید شرکت معادن زغال سنگ کرمان شاهد شکوفایی و رونق روز افزون در این شرکت هستیم».

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با تمام توان پیگیر رفع سایر مشکلات بازنشستگان و کارگران معادن زغال سنگ بوده و آماده هم کاری با صندوق بازنشستگی فولاد خواهد بود.

دکتر امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تقدیر و تشکر از مهندس عسکری و اعلام رضایت از مدیریت شرکت معادن زغال سنگ کرمان در شهرستان‌های زیر مجموعه‌ی وی، خواستار ثبات و دوام مدیریت در این شرکت شد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی اصلی‌ترین امر در بقای هر شرکت تولیدی را نیروی انسانی کار آمد دانسته و خواستار توجه ویژه مدیران ارشد به قشر کارگر شد .

فرمانداران حاظر در این جلسه نیز گزارشی از فعالیت‌های شهرستان تحت پوشش خویش در زمینه معادن پرداختند.

مدیر عامل صندوق بازنشتگی فولاد ضمن تقدیر و تشکر از نمایندگان و فرمانداران به جهت حضور در این جلسه گفت که هدف اصلی وی خدمت صادقانه به قشر کارگر و شکوفایی معادن و به حول و قوه الهی در صورت امکان اشتغال جدید خواهد بود.

مهندس عسکری همکاری نمایندگان و فرمانداران را اصلی‌ترین عامل موفقیت شرکت معادن زغال سنگ کرمان دانسته و از این همدلی و اتحاد بوجود آمده تقدیر و تشکر کرد.

مهندس مرتاض مدیر عامل شرکت زغال سنگ کرمان نیز در این جلسه از حضور تمامی افراد حاظر در جلسه تقدیر و تشکر کرد و گزارشی از برنامه‌های آتی شرکت زغال سنگ کرمان ارائه داد.

جلسه‌ی بعد مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد، مهندس عسکری، با حضور نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، دکتر زاهدی با طیف انبوهی از بازنشستگان فولاد استان کرمان بود که در این جلسه مهندس عسکری به درددل یکایک بازنشستگان اعم از درمان و … گوش داده و قول مساعد جهت پیگیری و رفع مشکلات را داد. این جلسات تا پایان وقت چهارشنبه ادامه داشت.

 

برگزاری جلسه شورای اسلامی کار

برگزاری جلسه شورای اسلامی کار معادن و کارخانه‌ی زغالشویی زرند با حضور مدیر عامل، مدیران مناطق معدنی، معاون بهره برداری شرکت و اعضای شورای اسلامی کار معادن و کارخانه‌ی زغالشویی زرند.

به گزارش روابط عمومی شرکت معادن زغالسنگ کرمان این جلسه در سالن کنفرانس مدیریت شرکت و با قرائت قرآن کریم آغاز شد. در ابتدا تک تک اعضای شواری اسلامی کار به بیان مشکلات مناطق خود پرداخته که اکثر این مشکلات حول محور اضافه کار و طرح طبقه بندی مشاغل بود. اعضای شورای اسلامی کار ضمن تقدیر و تشکر از تمامی مدیران شرکت به ویژه مهندس مرتاض، خواستار رفع سایر مشکلات شدند .

مدیر عامل شرکت معادن زغال سنگ کرمان ضمن تقدیر از زحمات تمامی پرسنل شرکت، به بیان راهکارهای اساسی برای رفع مشکلات موجود پرداخت .

وی اهمیت به کار و وجدان کاری را وظیفه‌ی همه اعم از مدیران و کارگران دانسته و گفت که می‌توان با ایجاد فضای مودت و هماهنگی و برنامه‌ریزی دقیق به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافت .

مهندس مرتاض تنها راه برون رفت از مشکلات انگشت شمار باقیمانده را تولید بیشتر همراه با کیفیت و ایمنی دانست و با تاکید فراوان گفت: بزرگترین آرزوی من خدمت رسانی بیشتر و پرداخت حقوق و خدمات بالاتر به کارگران عزیز است.

در این جلسه راهکارهای تولید بیشتر مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت تا به حول و قوه الهی شرکت بتواند با پشتوانه‌ی مالی بدست آمده از تولید بیشتر، زمینه‌ی ارائه‌ی خدمات بهتر به کارگران را فراهم سازد.

انتهای پیام

آگهی خبر

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا