خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محکومیت یک خبرنگار به ۷۴ ضربه شلاق

وبسایت یول‌پرس نوشت: محمدحسین سوداگر مدیر کانال تلگرامی سؤزباز نیوز به علت شکایت مجید مقدم، عضو شورای شهر خوی، به ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده و دیروز حکم وی اجرا شد.

این خبرنگار در خصوص جرئیات و دلایل این محکومیت گفت: سال گذشته بعد از انتخابات شورای شهر خوی، بنده متوجه شدم که مدارک تحصیلی و برخی ادعاهای علمی آقای مجید مقدم که در تبلیغات انتخاباتی عنوان شده بود، صحت ندارد و این فرد که ادعا کرده بود نخبه علمی سال ۹۵ است نامی از وی در بنیاد علمی نخبگان نیامده بود و از سوی دیگر این عضو شورا که با مدرک «دکترا» و استاد دانشگاه شهید بهشتی در انتخابات، تبلیغات داشت، ادعاهایی کذب بوده است و مورد بعدی انتشار عکسی از یک اسکناس دلار بود که وی مدعی شده بود بصورت غیرمستقیم مطلبی علیه وی می‌باشد در حالی که مستقیما به وی و موضوع خاصی اشاره نداشت.

محمدحسین سوداگر ادامه داد: عوامل فوق باعث شد تا این عضو شورا علیه بنده شکایت کرده و بعد از یک سال در اردیبهشت ۹۷ احضاریه‌ای به من ابلاغ  شد اما با توجه به عدم حضور شاکی و عوامل دیگر، جلسه‌های دادگاه با وجود حضور بنده، برای دو بار تشکیل نشد و قاضی اعلام کرد که زمان جلسه بعدی اعلام خواهد شد اما بعد از مدتی حکم غیابی و محکومیت به بنده ابلاغ شد و این در حالی است که بنده در دو جلسه از دادگاه حضور یافته بودم.

وی افزود: بعد از ابلاغ حکم، آقای مجید مقدم اعلام کرده بود از این شکایت خود صرفنظر نموده و رضایت خواهد داد و چند روز گذشته که بنده مشغول معالجه بیماری مادرم بودم، از اجرای احکام با من تماس گرفته و جهت اجرای حکم شلاق دعوت کنند و دیروز صبح حدود ساعت ۸ صبح از کلانتری محل برای جلب من مراجعه کرده و با انتقال به اجرای حکم، حکم بنده را اجرا کرده و ۷۴ ضربه شلاق زدند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. تا دفعه دیگری چنان جسارت نکنی ……این فرهیختگان را باید قدر داشت وهر دم بر ارتفاع صدرشان افزود…شلاق هم از روز نخست برای چنین جسورانی ابداع گردیده واگرنه با چند تومان ختم به….میشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا